Fant denne tråden igjen. Gikk det bra med vossingen?Hehehehhh.... err... nei haha jeg ble veldig feig og det har vært en hektisk uke men har bestilt time til neste uke. Jeg MÅ jo klare dette!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant denne tråden igjen. Gikk det bra med vossingen?Hehehehhh.... err... nei haha jeg ble veldig feig og det har vært en hektisk uke men har bestilt time til neste uke. Jeg MÅ jo klare dette!
Urskog her!Fant denne tråden igjen. Gikk det bra med vossingen?
Hahaha turte du ikke? Urskog er vel sjarmerende det ogsåUrskog her!
Ble skikkelig feig her plutselig! Er så følsom nedentil urskogen skal bort!Hahaha turte du ikke? Urskog er vel sjarmerende det også
Da må du jo leie inn noen som kan hogge den nedBle skikkelig feig her plutselig! Er så følsom nedentil urskogen skal bort!
Jeg hadde dato for igangsetting, vokset uken før.Hvor lenge før termin slutter dere å vokse? Har hørt at man ikke burde vokse i slutten av svangerskapet, og noen sier de vokset rett før termin så blir litt forvirret hehe
Hvor lenge før termin slutter dere å vokse? Har hørt at man ikke burde vokse i slutten av svangerskapet, og noen sier de vokset rett før termin så blir litt forvirret hehe