Voksing

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Dere som går til salong e.l. å vokser dere nedentil, hvor ofte gjør dere det? Og hvor lang tid tar det fra det er "silkemykt" til det begynner å bli litt "stubber"? Kjenner at jeg er så mektig lei av å barbere dere nede...
 
Jeg går hver 4-5 uke, alt etter når jeg har tid. Det tar 2 uker før det begynner å vokse litt ut, men det som vokser ut er mykt så det er ikke like plagsomt :) på sommeren napper jeg ut det som er utenfor bikinien så jeg slipper å ødelegge med å barbere. Angrer ikke på at jeg startet å vokse meg altså :D
 
Går hver 5-6 uke ca :) blir hekta! Kommer nok aldri til å barbere meg igjen hehe. Som hun over sier så er det mykt når det vokser ut igjen.
 
Jeg går hver 6-7 uke og har holdt på i snart 8 år. På meg har det blitt mye mindre hår etter alle disse årene og derfor er det ikke så krise for meg om jeg går noen måneder uten å vokse.
 
Jeg begynte med dette nå i svangerskapet. Har gått ca hver 4-5. uke. (Spent på å se om jeg trenger og gå like ofte når jeg ikke er gravid lenger...) det er glatt i 2 uker, og deretter kommer det ut helt mykt, så ikke i nærheten av like plagsomt som 1 dag gammelt barber-stubb!
 
Gjør det veldig vondt? Tar dere full voks nedentil eller bare bikinilinjen?
 
Gjør det veldig vondt? Tar dere full voks nedentil eller bare bikinilinjen?
Jeg får fjernet alt! Er ikke super behagelig, men det er litt sånn "bit tenna sammen" i 15-20 minutter, og før jeg står ved disken for å betale har jeg i grunnen glemt hele greia. ;)
 
Jeg går hver 6-7 uke og har holdt på i snart 8 år. På meg har det blitt mye mindre hår etter alle disse årene og derfor er det ikke så krise for meg om jeg går noen måneder uten å vokse.
Hvor lenge ventet du etter fødsel med å vokse?
 
Hva betaler dere for noe slikt?
 
Jeg ventet ganske lenge og tror det gikk 6 måneder. Jeg ventet litt siden jeg tok keisersnitt og var ganske øm en stund etterpå.
Skjønner :) har bare gått 3 uker siden fødsel her men jeg er så utålmodig. Er 6 uker siden jeg vokset. Får vel vente til renselsen er ferdig hvertfall :)
Hva betaler dere for noe slikt?
Jeg betaler 510 for braziliansk og bart. Da vokser hun med varmvoks. Storfornøyd :)
 
Prøvd en del sånne voksing hjemme ting. Varm og stripsvoks. Ender alltid med utslett. Om jeg går til salong, vil jeg fortsatt få dette eller? Og en annen ting. Husker jeg var til en salong med en venninne en gang :p hun lå og spredde beina uten noe nedentil. Ikke sånn tøytruse engang. Er dette det som normalt gjøres? Eller er det normalt med den tøytrusen som dras til sides etterhvert som du blir vokset?
 
Prøvd en del sånne voksing hjemme ting. Varm og stripsvoks. Ender alltid med utslett. Om jeg går til salong, vil jeg fortsatt få dette eller? Og en annen ting. Husker jeg var til en salong med en venninne en gang :p hun lå og spredde beina uten noe nedentil. Ikke sånn tøytruse engang. Er dette det som normalt gjøres? Eller er det normalt med den tøytrusen som dras til sides etterhvert som du blir vokset?
Der jeg går ligger jeg i egen truse, får et håndkle over meg, og håndkledet+trusa dras til side ettersom hvor det vokses. Har overhodet ikke følelsen av at jeg ligger blottet! ;)
 
Prøvd en del sånne voksing hjemme ting. Varm og stripsvoks. Ender alltid med utslett. Om jeg går til salong, vil jeg fortsatt få dette eller? Og en annen ting. Husker jeg var til en salong med en venninne en gang :p hun lå og spredde beina uten noe nedentil. Ikke sånn tøytruse engang. Er dette det som normalt gjøres? Eller er det normalt med den tøytrusen som dras til sides etterhvert som du blir vokset?
Jeg har ikke sånn tøytruse på, men jeg har faktisk ikke fått den ubehagelige følelsen av å ligge sånn. Jeg kommer inn og legger meg ned med ett håndkle over, og når damen kommer inn så tar hun det vekk og så vokser hun overalt. Når hun er ferdig så legger hun det på igjen :)
Jeg tror ikke du vil få utslett av å gå i salong. De gjør det på en annen måte enn oss, har andre produkter og er mer drevne :) jeg ville prøvd :D
 
Jeg har ikke sånn tøytruse på, men jeg har faktisk ikke fått den ubehagelige følelsen av å ligge sånn. Jeg kommer inn og legger meg ned med ett håndkle over, og når damen kommer inn så tar hun det vekk og så vokser hun overalt. Når hun er ferdig så legger hun det på igjen :)
Jeg tror ikke du vil få utslett av å gå i salong. De gjør det på en annen måte enn oss, har andre produkter og er mer drevne :) jeg ville prøvd :D
Kribler i bena :D haha. Alt må vel prøves en eller annen gang så la gå!
 
Kribler i bena :D haha. Alt må vel prøves en eller annen gang så la gå!
Det var det jeg tenkte i fjor da jeg prøvde for første gang. Aldri mer høvel og kløe der nede :D
Once you go wax you never go back haha :p
 
Det var det jeg tenkte i fjor da jeg prøvde for første gang. Aldri mer høvel og kløe der nede :D
Once you go wax you never go back haha :p
Måtte le litt der :D men ja! Tenker jeg bestiller meg en voksetur neste uke da :p tips for profesjonell førstegangs vokser? Haha
 
Back
Topp