Voksing

Hehehehhh.... err... nei :eek: haha :D jeg ble veldig feig og det har vært en hektisk uke :eek: men har bestilt time til neste uke. Jeg MÅ jo klare dette!
Fant denne tråden igjen. Gikk det bra med vossingen? :D
 
Har så lyst og prøve. Men føler det er litt ubehagelig og ligge der naken:p men kunne tenkt meg resultatet. Får vente til eg ikkje er gravid så eg slipper ekstra smerte :p
 
Hvor lenge før termin slutter dere å vokse? Har hørt at man ikke burde vokse i slutten av svangerskapet, og noen sier de vokset rett før termin så blir litt forvirret :p hehe
 
Hver 6 uker (etter å ha vokset i 3 år)..har nesten ikke hårvekst lengre.
 
Hvor lenge før termin slutter dere å vokse? Har hørt at man ikke burde vokse i slutten av svangerskapet, og noen sier de vokset rett før termin så blir litt forvirret :p hehe
Jeg hadde dato for igangsetting, vokset uken før.
 
Hvor lenge før termin slutter dere å vokse? Har hørt at man ikke burde vokse i slutten av svangerskapet, og noen sier de vokset rett før termin så blir litt forvirret :p hehe

Når jeg var på oul fikk jeg diverse skriv med informasjon. På en av dem stod det blant annet at man ikke skulle vokse, barbere, fjerne hår nedentil den siste måneden av svangerskapet. Dette på grunn av infeksjonsfare.

Jeg tror det blir gitt mye forskjellig informasjon rundt dette temaet. Jeg kjenner også mange som har vokset seg en uke før termin og sånn!! :)
 
ca hver 5-6 uke. Prøver å unngå det i perioden rett før mens, da er jeg ekstra følsom. :p
 
Back
Topp