Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får fjernet alt! Er ikke super behagelig, men det er litt sånn "bit tenna sammen" i 15-20 minutter, og før jeg står ved disken for å betale har jeg i grunnen glemt hele greia.Gjør det veldig vondt? Tar dere full voks nedentil eller bare bikinilinjen?
Hvor lenge ventet du etter fødsel med å vokse?Jeg går hver 6-7 uke og har holdt på i snart 8 år. På meg har det blitt mye mindre hår etter alle disse årene og derfor er det ikke så krise for meg om jeg går noen måneder uten å vokse.
Jeg ventet ganske lenge og tror det gikk 6 måneder. Jeg ventet litt siden jeg tok keisersnitt og var ganske øm en stund etterpå.Hvor lenge ventet du etter fødsel med å vokse?
Jeg betaler 550 kroner med hot wax (ikke strips) når jeg tar brazilian.Hva betaler dere for noe slikt?
Skjønner har bare gått 3 uker siden fødsel her men jeg er så utålmodig. Er 6 uker siden jeg vokset. Får vel vente til renselsen er ferdig hvertfallJeg ventet ganske lenge og tror det gikk 6 måneder. Jeg ventet litt siden jeg tok keisersnitt og var ganske øm en stund etterpå.
Jeg betaler 510 for braziliansk og bart. Da vokser hun med varmvoks. StorfornøydHva betaler dere for noe slikt?
Der jeg går ligger jeg i egen truse, får et håndkle over meg, og håndkledet+trusa dras til side ettersom hvor det vokses. Har overhodet ikke følelsen av at jeg ligger blottet!Prøvd en del sånne voksing hjemme ting. Varm og stripsvoks. Ender alltid med utslett. Om jeg går til salong, vil jeg fortsatt få dette eller? Og en annen ting. Husker jeg var til en salong med en venninne en gang hun lå og spredde beina uten noe nedentil. Ikke sånn tøytruse engang. Er dette det som normalt gjøres? Eller er det normalt med den tøytrusen som dras til sides etterhvert som du blir vokset?
Takk for svarDer jeg går ligger jeg i egen truse, får et håndkle over meg, og håndkledet+trusa dras til side ettersom hvor det vokses. Har overhodet ikke følelsen av at jeg ligger blottet!
Jeg har ikke sånn tøytruse på, men jeg har faktisk ikke fått den ubehagelige følelsen av å ligge sånn. Jeg kommer inn og legger meg ned med ett håndkle over, og når damen kommer inn så tar hun det vekk og så vokser hun overalt. Når hun er ferdig så legger hun det på igjenPrøvd en del sånne voksing hjemme ting. Varm og stripsvoks. Ender alltid med utslett. Om jeg går til salong, vil jeg fortsatt få dette eller? Og en annen ting. Husker jeg var til en salong med en venninne en gang hun lå og spredde beina uten noe nedentil. Ikke sånn tøytruse engang. Er dette det som normalt gjøres? Eller er det normalt med den tøytrusen som dras til sides etterhvert som du blir vokset?
Kribler i bena haha. Alt må vel prøves en eller annen gang så la gå!Jeg har ikke sånn tøytruse på, men jeg har faktisk ikke fått den ubehagelige følelsen av å ligge sånn. Jeg kommer inn og legger meg ned med ett håndkle over, og når damen kommer inn så tar hun det vekk og så vokser hun overalt. Når hun er ferdig så legger hun det på igjen
Jeg tror ikke du vil få utslett av å gå i salong. De gjør det på en annen måte enn oss, har andre produkter og er mer drevne jeg ville prøvd
Det var det jeg tenkte i fjor da jeg prøvde for første gang. Aldri mer høvel og kløe der nedeKribler i bena haha. Alt må vel prøves en eller annen gang så la gå!
Måtte le litt der men ja! Tenker jeg bestiller meg en voksetur neste uke da tips for profesjonell førstegangs vokser? HahaDet var det jeg tenkte i fjor da jeg prøvde for første gang. Aldri mer høvel og kløe der nede
Once you go wax you never go back haha