Voksi vrs Easygrow

En tråd i 'Utstyr til foreldre og barn' startet av ~Ønskebarn2017, 6 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Finnes jo et hav av vogn/bil poser, men. Om du kunne velge en av disse, både vår og vinter, hvilken velger du, og hvorfor ?

2. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Vi har voksi, fordi det er det vi kjenner til og begge er vokst opp med, pluss at her vi bor kan det bli ekstremt kaldt og jeg opplever dem som lunere i bruk for barna.

3. Mama Bear Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna2014

Vi har Easygrow vår/høst, Easygrow vinter, hadde Easygrow bilstolpose, og vi har også Voksi vinterpose. Jeg anbefaler Easygrow, uten tvil! Den kan snurpes mer igjen, mye mer lun og god, og helt klart mye mykere. :)

4. K+N=ML Forumet er livet

Vi har bare hatt voksi, så må nesten si det da :p
    Har voksi dream til vår/høst og voksi urban til vinter

5. onskedrom Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Høsthjerter 2017

Har hatt voksi city dunpose og den er gull! Men kan ikke si at den er bedre, for har ikke tedtet eadygrow. Men har ikke begge merkene flere modellene å velge i? Synes i grunn de ser ganske like ut.

6. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 6 Sep 2020
  7. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 6 Sep 2020
  8. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Jeg har egentlig bare erfaring med easygrow vinterpose, men er hvertfall veldig fornøyd med den :D

9. Skjermtrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Hvilken voksipose har dere? Det er mange forskjellige. Vi er storfornøyd med vår Voksi Active. Brukt gjennom to vintre nå. Den kan snurpes såpass godt igjen at jeg kan telle på en hånd antall ganger jeg har gjort det. Noe mer snurping enn det er på den posen så hadde gutten blitt kvalt. God og myk med fleece inni er den også. Eneste negative jeg kan komme på er at den blir for varm hvis ikke det er skikkelig vinter.

Har en Voksi vårpose sky light også. Definitivt mindre myk enn vinterposen uten at det er noe jeg har tenkt over. Det jeg savner mest med vårposen er at den er vannavstøtende slik som vinterposen.

10. Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019

Her er easygrow helt klart favoritten. Synes den er mykere og lunere. Den har også kommet best ut i flere tester

11. Mama Bear Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna2014

Voksi Urban har vi.

• Liker Liker x 1
  12. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Voksi urban og easygrow hood er for meg nøyaktig like gode.

Del denne siden