Voksi vrs Easygrow

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Finnes jo et hav av vogn/bil poser, men. Om du kunne velge en av disse, både vår og vinter, hvilken velger du, og hvorfor ?
 
Vi har voksi, fordi det er det vi kjenner til og begge er vokst opp med, pluss at her vi bor kan det bli ekstremt kaldt og jeg opplever dem som lunere i bruk for barna.
 
Vi har Easygrow vår/høst, Easygrow vinter, hadde Easygrow bilstolpose, og vi har også Voksi vinterpose. Jeg anbefaler Easygrow, uten tvil! Den kan snurpes mer igjen, mye mer lun og god, og helt klart mye mykere. :)
 
Vi har bare hatt voksi, så må nesten si det da :p
Har voksi dream til vår/høst og voksi urban til vinter
 
Har hatt voksi city dunpose og den er gull! Men kan ikke si at den er bedre, for har ikke tedtet eadygrow. Men har ikke begge merkene flere modellene å velge i? Synes i grunn de ser ganske like ut.
 
Jeg har egentlig bare erfaring med easygrow vinterpose, men er hvertfall veldig fornøyd med den :D
 
Vi har Easygrow vår/høst, Easygrow vinter, hadde Easygrow bilstolpose, og vi har også Voksi vinterpose. Jeg anbefaler Easygrow, uten tvil! Den kan snurpes mer igjen, mye mer lun og god, og helt klart mye mykere. :)
Hvilken voksipose har dere? Det er mange forskjellige. Vi er storfornøyd med vår Voksi Active. Brukt gjennom to vintre nå. Den kan snurpes såpass godt igjen at jeg kan telle på en hånd antall ganger jeg har gjort det. Noe mer snurping enn det er på den posen så hadde gutten blitt kvalt. God og myk med fleece inni er den også. Eneste negative jeg kan komme på er at den blir for varm hvis ikke det er skikkelig vinter.

Har en Voksi vårpose sky light også. Definitivt mindre myk enn vinterposen uten at det er noe jeg har tenkt over. Det jeg savner mest med vårposen er at den er vannavstøtende slik som vinterposen.
 
Her er easygrow helt klart favoritten. Synes den er mykere og lunere. Den har også kommet best ut i flere tester
 
Hvilken voksipose har dere? Det er mange forskjellige. Vi er storfornøyd med vår Voksi Active. Brukt gjennom to vintre nå. Den kan snurpes såpass godt igjen at jeg kan telle på en hånd antall ganger jeg har gjort det. Noe mer snurping enn det er på den posen så hadde gutten blitt kvalt. God og myk med fleece inni er den også. Eneste negative jeg kan komme på er at den blir for varm hvis ikke det er skikkelig vinter.

Har en Voksi vårpose sky light også. Definitivt mindre myk enn vinterposen uten at det er noe jeg har tenkt over. Det jeg savner mest med vårposen er at den er vannavstøtende slik som vinterposen.

Voksi Urban har vi.
 
Back
Topp