voksi urban

Du om det.

De i barnehagen klager ikke på vår oldenwalder pose i hvertfall. Og vi er fornøyd med den.

Vi fikk beskjed av barnehagen at vi IKKE måtte kjøpe urban for enhver pris, de hadde sendt flere tilbake, den var ifølge dem ubrukelig...[8|] Ble litt småforvirra, trodde det var en bra pose, men kjøper den ikke når de ikke anbefaler den. De anbefalte oss å kjøpe en ajungilac (skrives det sånn?) pose til bruk i barnehagen, må sikkert på sportsbutikk regner jeg med. Fra før har vi voksi classic, men de mente den ikke var bra nok å sove i ute i telt...

Jobber i bhg, og syns den funker suuupert..
Ikke noe tull med at innholdet sklir til sidene, ungene holder seg varm (og vi bor i nord), OG den er fin [:)]

Har selv kjøpt den..

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

Voksi Urban posen er jo bare helt fantastisk! Den er kjempevarm og god! Anbefaler den på det varmeste! [;)]

enig! De digger den i barnehagen til sønnen min å!

ORIGINAL: filledokka

ORIGINAL: Mummyme

Vi og har Uraban, fikk den til lenge før testen! Hvorfor er ikke den opptilmal hi? Hva er så upraktisk med den i forhold til barnehage bruk?

Den er jo kjempe god, varm og lun! Ikke snorer som er farlig jo mini, og helt genialt at du kan ta vekk
pigvin puta! Litt gulp, vips bare vask :)

den er ikke like varm og lun. det er vankelig å få barna god nok ned i posen og snørt godt nok igjen til at den ikke blir for åpen i toppen. snorene på voksi classic er ikke farlig så lenge man fester de riktig. og gulpepute er det i voksi classic oxo..

Er da ikke vanskelig å få barna nok ned, har da glidlås helt rundt [8|]

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

Voksi Urban posen er jo bare helt fantastisk! Den er kjempevarm og god! Anbefaler den på det varmeste! [;)]

Etter foreldre og barns test av vogn poser, har veldig mange kjøpt voksi urban fordi den kom best ut i test.
Et lite råd til dere som enda ikke har kjøpt pose. Ikke kjøp den. kjøp voksi classic. den er definitivt best, lettest å bruke og varmest!
Hilsen en barnehage tante som er litt sur på foreldre og barn pga dårlig test resultat!

Har hatt classic posen, og jeg brant den faktisk opp! Jeg HATET den over alt på hele jorden, og syns den rett og slett var grusom. SVÆR, klumpete og utrolig tungvindt.

Har voksi urban nå, og elsker den. Gullet er alltid varm og har det godt nedi posen sin - som ikke tar opp all plassen hans eller koker ungen. Han er passelig varm hele tiden :)

ORIGINAL: Mummyme

Vi og har Uraban, fikk den til lenge før testen! Hvorfor er ikke den opptilmal hi? Hva er så upraktisk med den i forhold til barnehage bruk?

Den er jo kjempe god, varm og lun! Ikke snorer som er farlig jo mini, og helt genialt at du kan ta vekk
pigvin puta! Litt gulp, vips bare vask :)

den er ikke like varm og lun. det er vankelig å få barna god nok ned i posen og snørt godt nok igjen til at den ikke blir for åpen i toppen. snorene på voksi classic er ikke farlig så lenge man fester de riktig. og gulpepute er det i voksi classic oxo..

Og det der er bare bullshit! Ungene er gode og varme i urban posen, men på grunn av at den er laget av ull og gåsedun, er det enklere for barnet å regulere temperaturen i denne posen i motsetning til voksi classic...
DERFOR kan det nok tenkes at det virker som om classic er varmere...
Men den er like varm og lun ja.
Nei jeg eeeeeeelsker urban posen til lillingen min <3

ORIGINAL: Emsn

Mi ligger bare i stømpis og body i sin pose.. glo varm hun da..

Jeg elsker det og syns den er mye bedre en classic den har niesen min og så mye surr og tull :)

Men men smaken er så baken..

Har heller ikke sett at den var best i test :P

men alle jeg kjenner som jobber i barnehage, og det er en del liker iallefall ikke å ha den i barnehagen. Vi liker voksi classic best...

Ja å jeg sier jo at smaken er som baken.. delt i 2 og alle har forskjellige meninger.. !

ORIGINAL: Søtnos*

Når du skriver at den ikke er bra nok og varm så synes jeg det er rart! Snakker du for alle som jobber i bhg eller?

NEI, det gjør hun ikke..
Jobber i bhg, og som sagt, jeg elsker den! [:)]

Jeg kunne ikke tenkt meg annen pose jeg! Den er jo fantastisk[:D]
Har en rosa og en brun, kjempe fine! Fikk faktisk en helt ny pose i vår siden det var noe galt med glidelåsen på de aller første posene som ble solgt... Veldig bra at de ordner opp i feila sine!

Kjempe god pose, lillepia mi er alltid passelig varm, og den er lun og god. [:D]

Voksi Urban er supervarm, jo! Aurora hadde iallefall knapt klær på seg i vinter og hun var god og varm...

Vi har den posen og er veldig fornøyde, det eneste jeg synes er litt kjipt er at når man setter på den lengre delen, så er den litt i lengste laget for min del, men det funker..

Back
Topp