Du om det.
De i barnehagen klager ikke på vår oldenwalder pose i hvertfall. Og vi er fornøyd med den.
De i barnehagen klager ikke på vår oldenwalder pose i hvertfall. Og vi er fornøyd med den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: filledokka
ORIGINAL: Mummyme
Vi og har Uraban, fikk den til lenge før testen! Hvorfor er ikke den opptilmal hi? Hva er så upraktisk med den i forhold til barnehage bruk?
Den er jo kjempe god, varm og lun! Ikke snorer som er farlig jo mini, og helt genialt at du kan ta vekk
pigvin puta! Litt gulp, vips bare vask :)
den er ikke like varm og lun. det er vankelig å få barna god nok ned i posen og snørt godt nok igjen til at den ikke blir for åpen i toppen. snorene på voksi classic er ikke farlig så lenge man fester de riktig. og gulpepute er det i voksi classic oxo..
Etter foreldre og barns test av vogn poser, har veldig mange kjøpt voksi urban fordi den kom best ut i test.
Et lite råd til dere som enda ikke har kjøpt pose. Ikke kjøp den. kjøp voksi classic. den er definitivt best, lettest å bruke og varmest!
Hilsen en barnehage tante som er litt sur på foreldre og barn pga dårlig test resultat!
ORIGINAL: Mummyme
Vi og har Uraban, fikk den til lenge før testen! Hvorfor er ikke den opptilmal hi? Hva er så upraktisk med den i forhold til barnehage bruk?
Den er jo kjempe god, varm og lun! Ikke snorer som er farlig jo mini, og helt genialt at du kan ta vekk
pigvin puta! Litt gulp, vips bare vask :)
den er ikke like varm og lun. det er vankelig å få barna god nok ned i posen og snørt godt nok igjen til at den ikke blir for åpen i toppen. snorene på voksi classic er ikke farlig så lenge man fester de riktig. og gulpepute er det i voksi classic oxo..
ORIGINAL: Emsn
Mi ligger bare i stømpis og body i sin pose.. glo varm hun da..
Jeg elsker det og syns den er mye bedre en classic den har niesen min og så mye surr og tull :)
Men men smaken er så baken..
Har heller ikke sett at den var best i test :P
men alle jeg kjenner som jobber i barnehage, og det er en del liker iallefall ikke å ha den i barnehagen. Vi liker voksi classic best...
ORIGINAL: Søtnos*
Når du skriver at den ikke er bra nok og varm så synes jeg det er rart! Snakker du for alle som jobber i bhg eller?