Voksi pose

En tråd i 'Utstyr til foreldre og barn' startet av LilleMy87, 21 Sep 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Når begynner dere å bruke den? Skjønner at det er avhengig av vind, sol, temperatur, påkledning etc, men sånn cirka? Her er det 8 grader ute, og synes det begynner å bli kaldt! Har på ulltøy og dyne nå (ute i vogn), men vurderer snart å finne frem posen, og heller bruke mindre tøy.

2. Boblefrua Forumet er livet

Det må være minusgrader. Barna mine er veldig varme.

3. K+N=ML Forumet er livet

Vi har voksi dream som vi bruker nå (vår/høst pose) holder mer en nok enda. Må bli minus før vi tar frem vinterposen (voksi urban)

4. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Vi har en tykk voksi pose, usikker hva den heter, tror city. Den er nok vinterpose. Er høst posen bra?

5. Parmadilien April 2013's alvemamma ♥♥♥ VIP

Her har vi ikke voksipose da, men annen vognbag. Den er litt tynnere enn voksi, og brukte den litt forrige uke da det var sur vind og regn.. Ellers blir det ikke før det kryper mot null grader :)

6. KineLee Forumet er livet Julibarna2014

Het brukes fleecepose og dyne. Venter med vinterposen da jeg har en svett kar ;)

7. Oktoberjenta Elsker forumet

Tenker å begynne å bruke den i slutten av okt, nov kanskje. Er ikke sånn super kaldt her enda

8. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Tenker enten må han ha vindtett dress ellers må han pose å sitte stille i en vogn blir fort kaldt:/

9. K+N=ML Forumet er livet

City er vinterpose. Ja, er veldig fornøyd med den, ganske varm egentlig og veldig fin :)

10. ☆ Lilletrille ☆ Lykkelig mamma ♡Junigull 2016♡

her tar vi den frem når ikke dyne og pledd med lammeskinn holder :) de sover i ett lunt vognskur i barnehagen, men de får frisk luft for det er mellom rom mellom bjelkene og lufting. bruker i første om gang dette med ullklær under :)

11. Kakedeig Forumet er livet Sommerfuglene Septembermødre <3

Jeg vurderer en voksipose. hvor lenge kan de bruke den? Har Odenwalder fra før og er kjempefornøyd men finner ikke noe sted å kjøpe forlengerdel :(

12. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Her har vi voksi vår- og høstpose. Strengt tatt tror jeg ikke vi trenger vinterpose på vestlandet...

13. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Når vi er litt lenger ned mot null tar jeg den frem. Bruker nå dyne på første dupp og pledd på andre:)

14. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Har voksi, og det er stooor plass i den til gutten min som er et år. I tillegg følger det med sånn forlenger som jeg kkke har satt på ennå. Tror den holder i alle fall til 4 år (mener å huske damen i butikken sa 5 år, og på produsentens side 4 år)

15. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Akkurat det, de sitter jo stille. Vi beveger jo oss. Og jeg kler meg godt om dagen.

• Liker Liker x 1
  16. Kakedeig Forumet er livet Sommerfuglene Septembermødre <3

Supert, det blir nok en slik!
    Her er frøkna bare 1 år men like lang som 2åring, så hun passer ikke nedi den gamle posen :/

17. Earthling Glad i forumet Septembergull'17 Septembermødre <3

Har ikke begynt å bruke pose enda, bare teppe foreløpig. Har en fleecepose som vi nok går over til snart, men det er strengt tatt ikke så stort behov for pose i det daglige da bhg er to minutter unna og han har jo dress hvis det er behov for det.. Vognene står også parkert ute, delvis uten tak, hva gjør man da? Posen blir jo kjempekald og kanskje våt, mens ungen er i bhg..?

18. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Kunne sikkert brukt den nå, bare med mindre klær.

Del denne siden