Voksi pose

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Når begynner dere å bruke den? Skjønner at det er avhengig av vind, sol, temperatur, påkledning etc, men sånn cirka? Her er det 8 grader ute, og synes det begynner å bli kaldt! Har på ulltøy og dyne nå (ute i vogn), men vurderer snart å finne frem posen, og heller bruke mindre tøy.
 
Det må være minusgrader. Barna mine er veldig varme.
 
Vi har voksi dream som vi bruker nå (vår/høst pose) holder mer en nok enda. Må bli minus før vi tar frem vinterposen (voksi urban)
 
Vi har voksi dream som vi bruker nå (vår/høst pose) holder mer en nok enda. Må bli minus før vi tar frem vinterposen (voksi urban)

Vi har en tykk voksi pose, usikker hva den heter, tror city. Den er nok vinterpose. Er høst posen bra?
 
Her har vi ikke voksipose da, men annen vognbag. Den er litt tynnere enn voksi, og brukte den litt forrige uke da det var sur vind og regn.. Ellers blir det ikke før det kryper mot null grader :)
 
Het brukes fleecepose og dyne. Venter med vinterposen da jeg har en svett kar ;)
 
Tenker enten må han ha vindtett dress ellers må han pose å sitte stille i en vogn blir fort kaldt:/
 
her tar vi den frem når ikke dyne og pledd med lammeskinn holder :) de sover i ett lunt vognskur i barnehagen, men de får frisk luft for det er mellom rom mellom bjelkene og lufting. bruker i første om gang dette med ullklær under :)
 
Jeg vurderer en voksipose. hvor lenge kan de bruke den? Har Odenwalder fra før og er kjempefornøyd men finner ikke noe sted å kjøpe forlengerdel :(
 
Her har vi voksi vår- og høstpose. Strengt tatt tror jeg ikke vi trenger vinterpose på vestlandet...
 
Når vi er litt lenger ned mot null tar jeg den frem. Bruker nå dyne på første dupp og pledd på andre:)
 
Jeg vurderer en voksipose. hvor lenge kan de bruke den? Har Odenwalder fra før og er kjempefornøyd men finner ikke noe sted å kjøpe forlengerdel :(

Har voksi, og det er stooor plass i den til gutten min som er et år. I tillegg følger det med sånn forlenger som jeg kkke har satt på ennå. Tror den holder i alle fall til 4 år (mener å huske damen i butikken sa 5 år, og på produsentens side 4 år)
 
Har voksi, og det er stooor plass i den til gutten min som er et år. I tillegg følger det med sånn forlenger som jeg kkke har satt på ennå. Tror den holder i alle fall til 4 år (mener å huske damen i butikken sa 5 år, og på produsentens side 4 år)

Supert, det blir nok en slik!
Her er frøkna bare 1 år men like lang som 2åring, så hun passer ikke nedi den gamle posen :/
 
Har ikke begynt å bruke pose enda, bare teppe foreløpig. Har en fleecepose som vi nok går over til snart, men det er strengt tatt ikke så stort behov for pose i det daglige da bhg er to minutter unna og han har jo dress hvis det er behov for det.. Vognene står også parkert ute, delvis uten tak, hva gjør man da? Posen blir jo kjempekald og kanskje våt, mens ungen er i bhg..?
 
Kunne sikkert brukt den nå, bare med mindre klær.
 
Back
Topp