Voksi move

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Noen med erfaringer på denne bilstolposen? Har sett meg drit lei på å måtte kle på poden utedress, lester, votter, skjerf og lue for å bæres inn og ut av bilen. I tillegg vekkes han jo hver gang jeg må prekivere han ut av polarutstyret.
Så igår spontanbestemte vi oss for at nok for være nok, kjørte bort til utstyrsbutikken og nappet med oss en svart en sådan. Vi skal prøve den idag,
Men spent på å høre hva andre syns :)
 
Vi har den og det er et av de beste kjøpene jeg noen gang har gjort!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var helt likt her. Skulle ikke ha den, men forandret fort mening når jeg ble lei av av og påkledning..

Så langt er jeg fornøyd, eneste er st jeg syns den er vel åpen i Halsen når den er lukket igjen
 
Vi har voksi move. Vi hadde bestemt oss for at det var unødvendig, helt til gutten kom. Jeg syns det var så vanskelig å vite hva han skulle ha på seg, og tykke klær var grusomt å få på. Var vel en uke etter vi hadde kommet hjem at vi fant ut at vi måtte ønske oss en sånn. Så da fikk vi julegaven til A i starten av november.
Hadde ikke klart oss uten, er et av de beste invisteringene.
Såå deilig å bare legge han nedi der med vanlig klær på, og vite at han er god og varm uansett vind og vær! Man ser at han har det godt oppi der :) Så gled deg til å bruke den, den er fantastisk :D
 
Vi fikk den av mine besteforeldre før snuppa ble født. Superfornøyd! :)
 
Superfornøyd, veldig lettvindt om man bare skal en liten tur på butikken så slipper man alle disse klærne!
 
Superfornøyd:) hun er god og varm:) slipper å stresse med av og påkledning:) og beltet ligger tett inntil kroppen:)
Kan bli varm ved lengre kjøre turer, men da er det jo bare til å åpne opp litt.
 
Vi fikk den av svigers. God den:) men må jo kle på snuppa lue, skjerf og jakke alikevel. Med storesøster brukte vi ikke bilpose og savnet det heller ikke egentlig:) men virker som lille koser seg i posen da!
 
Åh det var jo en drøm :) Vi tok kun på lue, hadde ulltøy på under og han var goood og varm, nesten for varm, men veldig veldig jeft. Deilig at beltet ligger så nært kroppen :) Nei dette var et godt kjøp :)
 
Forresten, dere med maxi cosi, har dere tatt ut spedbarnsinnlegget? Vi har tatt ut vårt og føler han sitter bedre nå, men er det trygt?
 
Forresten, dere med maxi cosi, har dere tatt ut spedbarnsinnlegget? Vi har tatt ut vårt og føler han sitter bedre nå, men er det trygt?
Vi bruker det fortsatt, men tror vi snart må ta bort den delen som er under rumpa nå snart. Jeg vet ikke når det er "vanlig" å ta det bort, men er jo ettersom barnet vokser:)
 
Vi bruker det fortsatt, men tror vi snart må ta bort den delen som er under rumpa nå snart. Jeg vet ikke når det er "vanlig" å ta det bort, men er jo ettersom barnet vokser:)

Nei ikke jeg heller, men følte han ikke kom helt ned i setet og det er jo ikke helt bra. Men det er jo litt ekstra "pædding" når posen ligger imellom han og setet :)
 
Det er jo bare å snurpe den igjen! :D
Vi fikk den av svigers. God den:) men må jo kle på snuppa lue, skjerf og jakke alikevel. Med storesøster brukte vi ikke bilpose og savnet det heller ikke egentlig:) men virker som lille koser seg i posen da!

Jeg har bare på lue, og så har jeg et bittelite pledd som jeg folder sammen og legger over armene hennes/ved åpningen. Føler det er greiere enn å snurpe sammen posen, for da forsvinner hun helt inni der :p
 
Jeg kjøpte easygrow mini idag. Den har ikke ull i ryggen som voksi har, men den er litt lengre. 25% rabatt på babyshop idag :D

Tror dette var er godt kjøp. Gleder meg til å slippe påkledningen og dessuten kjennes posen såå deilig ut! :)
 
Back
Topp