Voksi move

Skulle ikke ha.... Mente d var noe tull.... Beste kjøpet jeg har gjort ;)
 
Klarte meg uten på de to første, men nesten eneste og beste nye innvesteringen nå med tredjemann...!
 
Forresten, dere med maxi cosi, har dere tatt ut spedbarnsinnlegget? Vi har tatt ut vårt og føler han sitter bedre nå, men er det trygt?
Vi bruker det fortsatt, men tror vi snart må ta bort den delen som er under rumpa nå snart. Jeg vet ikke når det er "vanlig" å ta det bort, men er jo ettersom barnet vokser:)
Maxi-Cosi sier puta skal taes ut når det blir for trangt, men at hodestøtten fortsatt skal brukes:
The support pillow and headhugger are especially designed to offer a perfect fit for small babies. When the baby outgrows the smallest position of the safety harness (usually around 8 weeks) the support pillow can be removed. You can continue to use the headhugger for extra comfort of the baby longer. Then when you baby outgrows this headhugger you can also take it out the car seat entirely. Please consult the manual for a visualisation.
Tvillingene mine er 11 uker og 60cm og har fremdeles puta i setene sine. Har tenkt tanken på å ta den ut, men har valgt å drøye det til de rett og slett ikke får plass. Jeg synes nemlig det er bedre at de sitter trangt, men stødig. Husker hvor ekkelt jeg syntes det var da vi kjørte de 2,5 timene hjem fra sykehuset og de var så små at de ikke hadde noe støtte til de små hodene sine.
 
Maxi-Cosi sier puta skal taes ut når det blir for trangt, men at hodestøtten fortsatt skal brukes:

Tvillingene mine er 11 uker og 60cm og har fremdeles puta i setene sine. Har tenkt tanken på å ta den ut, men har valgt å drøye det til de rett og slett ikke får plass. Jeg synes nemlig det er bedre at de sitter trangt, men stødig. Husker hvor ekkelt jeg syntes det var da vi kjørte de 2,5 timene hjem fra sykehuset og de var så små at de ikke hadde noe støtte til de små hodene sine.

Her var det kun plass om han kun hadde strømpebukse, men vi hadde jo dress på han. Han satt liksom ikke nei setet, men nå uten puta og den voksi posen sitter han veldig bra syns jeg. Får til å bevege litt på beina og hendene :p
 
Ser det er mange som er fornøyd med voksi move. Hvordan ser hullene til beltet ut?
Kan man lett ta ut både pose og baby å legge det i vognen?
 
Ser det er mange som er fornøyd med voksi move. Hvordan ser hullene til beltet ut?
Kan man lett ta ut både pose og baby å legge det i vognen?

Hulla er ikkje trange, ikkje vanskelig å ta ut belta, men har ikkje prøvd å ta baby i posen fra stol til vogna.
 
Hulla er ikkje trange, ikkje vanskelig å ta ut belta, men har ikkje prøvd å ta baby i posen fra stol til vogna.
Må du løsne selene å tre de igjennom eller er det 2 laange hull på sidene for å ha selene igjennom?
 
Her var det kun plass om han kun hadde strømpebukse, men vi hadde jo dress på han. Han satt liksom ikke nei setet, men nå uten puta og den voksi posen sitter han veldig bra syns jeg. Får til å bevege litt på beina og hendene :p
Ser den :)
Vi bruker ikke dress på ungene når vi skal på biltur, og har heller ikke sett behovet for bilstolpose hittil, så da er det kanskje ikke så rart at de har fått plass helt til nå.
 
Ser det er mange som er fornøyd med voksi move. Hvordan ser hullene til beltet ut?
Kan man lett ta ut både pose og baby å legge det i vognen?
Borrelås bak så null stress å ta baby og pose fra bilstol til vogn. Gjør det stadig vekk :)
 
Back
Topp