Voksi bilstolpose

Skravlepapegøye

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Flere som har denne? Hvilken bilstol har du den til? Hva har dere på de små i posen? Synes du den er praktisk eller upraktisk?

:)
 
Jeg har den i Besafe izi go. Syntes den er veldig praktisk, trenger ikke å kle på babyen tykke dresser når vi skal ut, men putter han bare oppi med vanlige klær (strømpebukse, body, bukse og jakke) og tar på lue:)
 
Bruker den til Maxi Cosi cabriofix, og er veldig fornøyd :) har den også åpen i bilen, og har på han vanlig med tøy, ser ut som at han liker det veldig godt! Jeg ble overrasket over at den ikke var så tjukk og stor, virker mer lun og god :)
 
Bor i nord og har voksi movi. Veldig fornøyd de få gangene Vi har vært ute å kjørt. Men sliter litt med hva jeg skal ha under. Nå sist tur hadde han bare boddy og bukse i.. Men hadde kosekluten liggende i åpningen. Nå var det litt vind og 3-4 pluss.. Har maxi cosi
 
Bor i nord og har voksi movi. Veldig fornøyd de få gangene Vi har vært ute å kjørt. Men sliter litt med hva jeg skal ha under. Nå sist tur hadde han bare boddy og bukse i.. Men hadde kosekluten liggende i åpningen. Nå var det litt vind og 3-4 pluss.. Har maxi cosi
Jeg har brukt ullbody, strømpe, og en bomullsdress (ikke tjukk) over :)
 
Har Maxi cosi cabriofix og voksi bilstolpose her å, veldig fornøyd:) Varierer etter temperatur og om det er vind eller ikke hva vi har under, men som oftest ullklær:)
 
Vi har Voksi move - et absolutt must have. Snuppa puttes oppi i Body og strømpebukse, det holder lenge! Fester selene, drar igjen glidelåsen, bærer i bilen, tar opp glidelåsen - kjører avgårde. Slipper å ta på babyen masse klær og babyen får selene helt inntil kroppen, som egentlig er det største argumentet! Løp og kjøp!
 
Voksi move i en maxi cosi pebble. Bruker kun lue og vanlige klær samt ett lite pledd. Åpner posen i bilen og har bare det lille pleddet over.
Vi bruker lue med hals.
 
Jeg har besafe izi go med voksiposen i. Synes det virker helt genialt, men sliter litt med å finne ut hvor mye jeg skal kle på jenta når vi skal noe sted. Derfor så spør jeg dere ;) Har prøvd litt forskjellig og sånn for plassen og selene sin del er det kun inneklær og lue som passer best :) snører igjen posen så godt jeg kan, da jeg er redd det skal bli kaldt på overkroppen. Har prøvd med jakke og dress inni også, ognsånn tempereaturmessig så går det også, men opplever at selene blir trange...
 
De skal ikke ha jakke og dress på seg, det er litt av poenget. Den posen erstatter ytterklær, jeg har mi oppi med body og strømpebukser, det holder! Bare kjenn etter underveis, så kjenner du fort om hun er kald i ansiktet og på halsen. Vi har Maxi Cosi, der synker hun godt nedi i alle fall. Mulig det er litt annerledes med besafe'n.
 
Vi har ikke pose. Jeg har bare tynne ullklær på, samt et tynt ullteppe over når jeg har festet selene. Snart er det sommer, så jeg ville nok ikke kjøpt pose nå.
 
Back
Topp