Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, det er helt vanlig. Det er bl. a livmoren som jobber og strekker seg. Mye av det kalles ligamentsmerter. Jeg har mye av det. Strekker, stikker, hugger, tøyer, verker og drar.
Fått det for første gang i dette svangerskapet i dag.. Det er litt plagsomt, og man begynner å tenke på om alt er som det skal osv.. Heldigvis er det helt normalt. Man skal jo gjøre plass til en liten skatt i magehuset, og da må jo kroppen gjøre til rette for det
Jeg er 6+2. Hadde det fra rundt samme tid sist også tror jeg. Det tar seg gjerne opp også. Husker det kjentes ut som livmora revnet når jeg reiste meg opp
Jeg måtte bare dra til legen igår. . . Jeg hadde så vondt at jeg følte at jeg måtte få sjekket meg. Legen ba meg om å ta gravid test og den er positiv Hun sjekket magen og hun mente at alt ser bra ut Jeg er kanskje litt oppblåst i magen. Og det og er vanlig. Jeg ba om å få tidlig ultralyd for å se om alt er bra med den lille. Fordi jeg har hatt 3 spontanabort på 1 år.
Jeg fikk da tidlig ultralyd om 3 uker da er jeg forhåpentligvis i uke 7 Gleder oss Klarer nesten ikke å vente ^^