Voksesmerter??

Ja, det er helt vanlig. Det er bl. a livmoren som jobber og strekker seg. Mye av det kalles ligamentsmerter. Jeg har mye av det. Strekker, stikker, hugger, tøyer, verker og drar.

Fått det for første gang i dette svangerskapet i dag.. Det er litt plagsomt, og man begynner å tenke på om alt er som det skal osv.. Heldigvis er det helt normalt. Man skal jo gjøre plass til en liten skatt i magehuset, og da må jo kroppen gjøre til rette for det:)

Jeg er 6+2. Hadde det fra rundt samme tid sist også tror jeg. Det tar seg gjerne opp også. Husker det kjentes ut som livmora revnet når jeg reiste meg opp :D

ok :) jeg er 4+2 idag :) Greit å få vite at det ikke er bare jeg som har opplevd dette :)

Utrolig godt å vite at andre har det slik. Jeg har også mye smerter og blir litt urolig av det. Venter liksom bare at tanta skal komme hele tiden. :/

Er 4+6 :) Håper disse 12 ukene går fort. Jeg er jo så trøtt og daff hele tida også.

Jeg måtte bare dra til legen igår. . . Jeg hadde så vondt at jeg følte at jeg måtte få sjekket meg. Legen ba meg om å ta gravid test og den er positiv :) Hun sjekket magen og hun mente at alt ser bra ut :) Jeg er kanskje litt oppblåst i magen. Og det og er vanlig. Jeg ba om å få tidlig ultralyd for å se om alt er bra med den lille. Fordi jeg har hatt 3 spontanabort på 1 år.
Jeg fikk da tidlig ultralyd om 3 uker da er jeg forhåpentligvis i uke 7 :D Gleder oss :) Klarer nesten ikke å vente ^^

Back
Topp