Vokser fort

Vi har mondial deluxe som jeg tror er samme størrelse på bagen som edge duo. God plass her hvertfall. Nå ligger han i bagen og jeg fyller varer/bæresele i bunn ved beina. Håper den varer til over vinteren!

Var hos farmor i går å henta sportsdelen :D neste mnd så tror jeg vi sier hade bra til bagen :D

Hehe, ja! Sist veiing var han 5,3..det er over en uke siden :) lengden har vi ikke målt enda..
Samme her ;) 5,3 kg på seksukerskontroll forrige onsdag! Her i Sverige måler de lengde så han er(var) 56,5 cm da :) vokser mer på bredden enn lengden :P

Samme her ;) 5,3 kg på seksukerskontroll forrige onsdag! Her i Sverige måler de lengde så han er(var) 56,5 cm da :) vokser mer på bredden enn lengden :P

Samme som lillebror var 8,5 uke det :) hvor stor ved fødsel?

Samme som lillebror var 8,5 uke det :) hvor stor ved fødsel?
Han var 3945 gram og 52 cm ved fødsel så stor gutt ;) han er/var veldig matglad så gikk opp mye første måneden, men nå har det roet seg ned samtidig som han spiser mindre!

Han var 3945 gram og 52 cm ved fødsel så stor gutt ;) han er/var veldig matglad så gikk opp mye første måneden, men nå har det roet seg ned samtidig som han spiser mindre!

Han var litt større enn lillebror da, han var 3,5 kg og 50 cm :) de vokser Så i rykk og napp disse ungene, litt morsomt å se hvordan de forskjellige vokser :)

Back
Topp