Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har brio smile haha ser for meg at i november mnd så er det bye bye bagen og hallo sportsdelenÅssen vogn har du? vår lille ligger i babynestet sitt, og det er vel litt mer plass enn du har i ditt igjen i mi. Men du sier noe.. er vel ikke lenge igjen før man må bytte :O
Vi har brio smile haha ser for meg at i november mnd så er det bye bye bagen og hallo sportsdelen
Vi har brio smile haha ser for meg at i november mnd så er det bye bye bagen og hallo sportsdelen
Vi tok bort babynestet sist uke tror jeg gud de vokser fort :OMå redigere meg selv her. Trodde bagen var større enn den er. La henne der for å sove i nestet.det må taes bort nå for det er ikke plass for henne til å strekke ut føtterne rett frem tipper hun bare har fem cm før den er for liten.. :O
En jeg kjenner har også den vogna (tror jeg) og sønnen hennes på 4mnd måtte bytte til sportsdelen for litt siden :OHer ligger han i babynestet på siden i vognen, og selve bagdelen er ganske lang! Han er seks uker i dag og var 56,5 cm hos HS på mandag vi har Emmaljunga Cirycross(om jeg husker rett ) Regner med at den holder til han i hvert fall er et halvår. Praktisk om han holder til våren, men drt er vel tvilsomt med vognpose og alt
Har city cross selv tror neppe den holder til mi er 6 mndHer ligger han i babynestet på siden i vognen, og selve bagdelen er ganske lang! Han er seks uker i dag og var 56,5 cm hos HS på mandag vi har Emmaljunga Cirycross(om jeg husker rett ) Regner med at den holder til han i hvert fall er et halvår. Praktisk om han holder til våren, men drt er vel tvilsomt med vognpose og alt
Ønskedrøm med andre ord ser i hvert fall at han bør kunne bli 25-20 cm til! Men spørsmålet er vel også hvor langt opp man vil at han skal ha hodet, og det må jo finnes plass til vognposen ogsåHar city cross selv tror neppe den holder til mi er 6 mnd
Nå lurer jeg virkeli på hvor lang mi tøtte må være da nestet er virkelig dytta max nedi og hun når over bunnen på den med vognpose så blir den nok for liten innen vinteren kommerØnskedrøm med andre ord ser i hvert fall at han bør kunne bli 25-20 cm til! Men spørsmålet er vel også hvor langt opp man vil at han skal ha hodet, og det må jo finnes plass til vognposen også
Haha akkurat samme som oss! 52 cm ved fødsel og 56,5 cm ved seks uker (i dag) kanskje det er Edge Duo vi har da, husker aldri hva den heter føles i hvert fall som om han har goood plass å vokse i vognen enn så lenge!Vi har emmaljunga edge duo og baggen er ganske stor, så håper den holder i 6 mnd til, hvertfall 4-5 ☺ Kommer jo an på hvor lang han blir, var 52 cm ved fødsel og 56.5 cm ved 6 uker så han er ikke noe spesielt lang foreløpig ☺
Haha akkurat samme som oss! 52 cm ved fødsel og 56,5 cm ved seks uker (i dag) kanskje det er Edge Duo vi har da, husker aldri hva den heter føles i hvert fall som om han har goood plass å vokse i vognen enn så lenge!
Han var 3945 gram ved fødsel og nå er han rundt 5300 gram hva med din? Så bra da satser vi på at den holder en stund tilHvor mye veide han ved fødsel og i dag? ☺ Jeg har en nevø på 7 mnd, han prøvde vogna forrige uke, han er helt normal i str og hadde plass i vogna, men hadde nok ikke hatt plass med vognpose.
Han var 3945 gram ved fødsel og nå er han rundt 5300 gram hva med din? Så bra da satser vi på at den holder en stund til
Ja ganske like!! Vi hadde litt "problemer" med at William ville spise så sinnsykt mye at han gikk opp 400 gram i uka i starten endte med rundt 1 l. mme per dag. Nå har det gått seg til og han vokser ikke like fort lenger, men holder seg innenfor "normalen". Spiser rundt 700-850 ml per dag, noe som er mye bedre for den lille magen hans hadde ikke vi termin samme dag også?!Ganske like i str de da ☺ Matheo var 4075 ved fødsel, og 5100 på 6 ukers kontroll. Han gikk jo ned veldig mye på sykehuset siden jeg ikke fikk melk så han var jo nede i 3640. Så selv om han var stor da han ble født er han ikke noe spesielt stor nå lenger ☺
Ja ganske like!! Vi hadde litt "problemer" med at William ville spise så sinnsykt mye at han gikk opp 400 gram i uka i starten endte med rundt 1 l. mme per dag. Nå har det gått seg til og han vokser ikke like fort lenger, men holder seg innenfor "normalen". Spiser rundt 700-850 ml per dag, noe som er mye bedre for den lille magen hans hadde ikke vi termin samme dag også?!