Voksende og vonde pupper..

Trebarnsmamman

Flørter med forumet
Mine pupper har vokst noe ekstremt fra jeg oppdaget at jeg var gravid.. kan ikke huske dem vokste så raskt med andremann.. Ikke minst så er det veeldig ømme og vonde og er derfor neste umulig å ligge på magen.. auch! Noen flere med samme "puppeproblem"? ;)

Mine pupper har vokst noe ekstremt fra jeg oppdaget at jeg var gravid.. kan ikke huske dem vokste så raskt med andremann.. Ikke minst så er det veeldig ømme og vonde og er derfor neste umulig å ligge på magen.. auch! Noen flere med samme "puppeproblem"? ;)
Ja, kjenner meg godt igjen!!
De er så vonde at jeg våkner på natta at det er skikkelig vondt når jeg skal snu meg og jeg kommer borti de :o :p

De har ikke vokst så ekstremt mye, men er veldig vonde. Jeg sover med sportsbh for å slippe å våkne :rolleyes: Mannen er ikke fornøyd!

Ja, her er de ille! Våkner hver gang jeg snur meg i senga. de er så vonde.. Slitsomt.. :(

Samboern kan ikke ta på meg en gang :-P gjør så sykt vondt. Men det stemmer at det hjelper med sportsbh :-)

Ja, kjenner meg godt igjen!!
De er så vonde at jeg våkner på natta at det er skikkelig vondt når jeg skal snu meg og jeg kommer borti de :eek: :p

Uff ja, grusomt å våkne om natten når en skal snu seg og kommer borti de.. ubeskrivelig vondt!!

Jeg skal sannerlig forsøke sportsbh! Takk dere!

Ja;) men fornøyd med å få str på di igjen;) hihi

Samme her! Var enda verre med nummer en, med nummer to merket jeg ingenting!

Veldig vonde og mye større. Men har en A-cup til vanlig, så greit med litt større:D Er på en C nå:p

Må si meg enig med de andre ang sportsbh om natten! Jeg brukte vanlig spilebh først (for ville jo ikke mose puppene mer enn nødvendig..) men det førte til at spilen klemte på noen nerver under armen/armhulen sånn at armene sovnet :smiley-ashamed005 Det var ikke noe godt!

Har ganske store pupper fra før (80DD) og nå er de nok 25% større og superømme. Håper det gir seg snart.. bah :-D
Samboer er fornøyd iallefall, men jeg er redd de skal begynne å henge etter 2mann :-(

Jeg hadde veldig vondt lenge, men heldigvis har det gått over nå. :-)

Back
Topp