Vokaler

Hermine hiver seg over på magen og blir liggende pent og pyntelig påstedet hvil :eek: :p Hun kaver seg rundt i sirkel da, og får fatt på det som ligger innenfor en armlengdes avstand, klager for harde livet men kommer seg ikke av flekken ;)

Hehe de er herlige :) Jeg har en teppepose på gulvet som Asle ligger på, og han ruller bare èn vei, så jeg legger ham i ene enden, og når han kræsjer i benet til spisebordet i andre enden, må jeg komme og legge han tilbake på start :p

Hehe de er herlige :) Jeg har en teppepose på gulvet som Asle ligger på, og han ruller bare èn vei, så jeg legger ham i ene enden, og når han kræsjer i benet til spisebordet i andre enden, må jeg komme og legge han tilbake på start :p
haha, fantastisk! jaja, da vet du jo at han ikke kommer seg så langt foreløbig! :p ;)

haha, fantastisk! jaja, da vet du jo at han ikke kommer seg så langt foreløbig! :p ;)

Det hender han dreier rundt som en kompassnål også, men det tar så lang tid at det går greit :p Når han bare ruller rett bortover går det mye kjappere, så da skal det ikke så mye mer enn en kjapp tur på toalettet til før jeg hører gaulinga inne fra stua :p

Det hender han dreier rundt som en kompassnål også, men det tar så lang tid at det går greit :p Når han bare ruller rett bortover går det mye kjappere, så da skal det ikke så mye mer enn en kjapp tur på toalettet til før jeg hører gaulinga inne fra stua :p
Her var det lenge et problem at hun satte seg fast under sofaen :eek: Men nå er det montert opp trappegring og lekematta flytta midt ut på gulvet, så hun spinner rundt sin egen akse der til hun går lei...tar som regel hvertfall 5 minutter før hun er forsynt :p ;)

Så moro å lese om babyene og hvordan de er =)
Lillebror har vært fryktelig utålmodig i det siste, men han kan også hyle til om han får leker i munnen - så jeg tipper at gommene ikke er så gode...
Nå snurrer han rundt sin akse i god fart =) Og ruller bortover :D

Her sier han mye aaaaa og maaaammmmaaa:):p:D lille skjønningen til mamma:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Back
Topp