Jøss, du var tidlig ute![]()
Med noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, du var tidlig ute![]()
Hermine hiver seg over på magen og blir liggende pent og pyntelig påstedet hvil![]()
Hun kaver seg rundt i sirkel da, og får fatt på det som ligger innenfor en armlengdes avstand, klager for harde livet men kommer seg ikke av flekken
![]()
haha, fantastisk! jaja, da vet du jo at han ikke kommer seg så langt foreløbig!Hehe de er herligeJeg har en teppepose på gulvet som Asle ligger på, og han ruller bare èn vei, så jeg legger ham i ene enden, og når han kræsjer i benet til spisebordet i andre enden, må jeg komme og legge han tilbake på start
![]()
haha, fantastisk! jaja, da vet du jo at han ikke kommer seg så langt foreløbig!![]()
![]()
Her var det lenge et problem at hun satte seg fast under sofaenDet hender han dreier rundt som en kompassnål også, men det tar så lang tid at det går greitNår han bare ruller rett bortover går det mye kjappere, så da skal det ikke så mye mer enn en kjapp tur på toalettet til før jeg hører gaulinga inne fra stua
![]()
Så koseligHer sier han mye aaaaa og maaaammmmaaalille skjønningen til mamma
![]()
Hihi, så herligHer sier han mye aaaaa og maaaammmmaaalille skjønningen til mamma
![]()