Vognvalget klart!

Tror det blir Bugaboo Cameleon her. Trenger en lett "by" vogn, og den er fin, lett og god i størrelsen. Gleder meg til å kunne kjøpe den. Tror vi venter til etter jul hvertfall.

Blir nok den her også, bor i blokk med liten heis og har ikke bil. Så må ha en vogn som funker i leilighet, by og på kollektivtransport :p

Jo har det og, men jeg blir liksom ikke helt betatt.. Vi har jo tfk sportsdeln til vår jente på 2, men hun nekter å sove i den da sportsdelen er aaalt for åpen:(
Desuten er det jo dårlig demping i 3 hjulingene, iallefall de jeg har prøvd, så dårlig vuggefunksjon. I tillegg synes jeg at det er litt risiko å la henne sove i en vogn med 3 hjul, da den velter lett, spesielt hvis hun får til og krabbe bakerst der hode skal ligge, å tro du meg, hun får til det mest utrolige....
Vi har tfk. Har aldri opplevd at den har veltet. ( har brukt den til to barn). Når vi tar på selen, så kommer de ingen vei. ( og mine er også gode til å åle seg). Også synes jeg ikke at den er noe mer åpen enn andre vogner ? Er kjempe fornøyd jeg. Men det er min mening ;)

Til mini blir det bugaboo buffalo :) eeelsker at jeg nesten kan designe den som jeg vil, da jeg lett blir lei samme farge osv... Og ikke minst så vil jeg ha en som er lett å håndtere og god trille komfort ;) Til storesøster blir vi og selge tfk'en til fordel for babyzen yoyo :) Denne tror jeg og manne blir å elske! Hun er bare 2,5 år når mini kommer, så på ferie med lange dager i dyreparker og diverse er det greit med en handy trille til henne og, som hun til og med kan sove godt i om hun har behov :) Dette tror jeg blir bra!

Hva skal dere ha? Og eventuelt til eventuelle store bror/søster?

Vi har emmaljunga citycross white leather i bhg :)
Har hatt tfk med forrige, men lurer på hva forskjellen mellom bugaboo buffalo og tfk med multi x bagen?:)

Har hatt tfk med forrige, men lurer på hva forskjellen mellom bugaboo buffalo og tfk med multi x bagen?:)

Forskjellen blir jo mest i hovedsak 4 hjul :) jeg synes også buffalo er mest hendig, og at den vanlige sportsdelen kan brukes begge veier, føler ikke det blir helt det samme med multi bagen, men som sagt, min mening :) Helt klart det jeg liker best er at den har 4 hjul, da jeg er så usikker og klarer ikke å slappe av når lissa sover i en 3 hjuling, den er lett, men har en stor bag, og lett å manøvre :)

Forskjellen blir jo mest i hovedsak 4 hjul :) jeg synes også buffalo er mest hendig, og at den vanlige sportsdelen kan brukes begge veier, føler ikke det blir helt det samme med multi bagen, men som sagt, min mening :) Helt klart det jeg liker best er at den har 4 hjul, da jeg er så usikker og klarer ikke å slappe av når lissa sover i en 3 hjuling, den er lett, men har en stor bag, og lett å manøvre :)
Takk for svar:) mannen er forelska i håndbremsa.......... Også er jo multi x bagen en litt mini versjon av sportsdel :) men lenge igjen og vi har heldigvis god tid på å bestemme oss :)

Back
Topp