Vognvalget klart!

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Til mini blir det bugaboo buffalo :) eeelsker at jeg nesten kan designe den som jeg vil, da jeg lett blir lei samme farge osv... Og ikke minst så vil jeg ha en som er lett å håndtere og god trille komfort ;) Til storesøster blir vi og selge tfk'en til fordel for babyzen yoyo :) Denne tror jeg og manne blir å elske! Hun er bare 2,5 år når mini kommer, så på ferie med lange dager i dyreparker og diverse er det greit med en handy trille til henne og, som hun til og med kan sove godt i om hun har behov :) Dette tror jeg blir bra!

Hva skal dere ha? Og eventuelt til eventuelle store bror/søster?

Vi har emmaljunga citycross white leather i bhg :)

Så kjekt med planen klar ☺ vi skal se etter brukt vogn. Men bugaboo er en vi ser etter. Hvis ikke blir d emmaljunga city eller edge. Eller brio happy. :-p

Så kjekt med planen klar ☺ vi skal se etter brukt vogn. Men bugaboo er en vi ser etter. Hvis ikke blir d emmaljunga city eller edge. Eller brio happy. :p

Jeg har kikket litt på brio happy jeg å, men jeg vil virkelig ha 4 hjul der 2 er svingbare denne gang (Y)

Hadde emmaljunga til storebror. Den solgte jeg etter hvert for jeg gadd aldri ta den med i bilen osv.

Han har babyjogger city elite som han sover i i bhg.
Regner med vi også går for bugaboo buffalo denne gang.
Det blir 2 1/2 år mellom mine også. Storebror bruker kun vogn til soving stort sett. Så ser ikke for meg at vi trenger søskenvogn akkurat :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15

Hadde emmaljunga til storebror. Den solgte jeg etter hvert for jeg gadd aldri ta den med i bilen osv.

Han har babyjogger city elite som han sover i i bhg.
Regner med vi også går for bugaboo buffalo denne gang.
Det blir 2 1/2 år mellom mine også. Storebror bruker kun vogn til soving stort sett. Så ser ikke for meg at vi trenger søskenvogn akkurat :)

Ja, er mest bare til soving her og, sett bort ifra når jeg vil ut å trille litt, eller der vi er på lengre turer hvor hun blir sliten i bena :) tenker og det er greit at hun har en vogn å, til vi skal ut å trille hele familien, da barn rask blir til "jeg vil også sitte vogna" :) Babyzen vognen kan man jo også bruke fra 0+ og er ypperlig på senter, ferieturer, å den går som håndbagasje på fly, så tommel opp!!

Så spreke 2åringer dere har! Vi er helt avhengig av vogn vi, og hun er 2 år og 4 måneder. Men så har vi ikke bil da, så fra vi går ut av døra til vi kommer hjem går det jo gjerne 4-6 timer.

Så spreke 2åringer dere har! Vi er helt avhengig av vogn vi, og hun er 2 år og 4 måneder. Men så har vi ikke bil da, så fra vi går ut av døra til vi kommer hjem går det jo gjerne 4-6 timer.

Hehe, ja, men da er jo dere unnskyldt! Min datter ser helst at hun triller vognen med bamsene sine opp i :) Helt til hun blir sliten såklart :)

Hadde nok brukt vogn mer vi også hadde vi ikke hatt bil :)

Tror det blir Bugaboo Cameleon her. Trenger en lett "by" vogn, og den er fin, lett og god i størrelsen. Gleder meg til å kunne kjøpe den. Tror vi venter til etter jul hvertfall.

Vi skal bruke den samme vognen som førstemann hadde. Emmaljunga Edge. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist hadde jeg emmaljunga mondial duo classic, som jeg solgte da guttungen var rundt året (tok så stor plass i bil og var tung og trille med sportsdelen). Denne gangen blir det babyjogger city elite med bag til! (Har vogna etter sønnen min) bare eelsker den vognen, selv om emmaljungaen var penere og se til som bagvogn er denne mye mer praktisk :-)

Ingen som har kikka på tfk med multi x bagen?:)

Ingen som har kikka på tfk med multi x bagen?:)

Jo har det og, men jeg blir liksom ikke helt betatt.. Vi har jo tfk sportsdeln til vår jente på 2, men hun nekter å sove i den da sportsdelen er aaalt for åpen:(
Desuten er det jo dårlig demping i 3 hjulingene, iallefall de jeg har prøvd, så dårlig vuggefunksjon. I tillegg synes jeg at det er litt risiko å la henne sove i en vogn med 3 hjul, da den velter lett, spesielt hvis hun får til og krabbe bakerst der hode skal ligge, å tro du meg, hun får til det mest utrolige....

Tfk vogna har jeg desuten klemt fingrene noe grusomt gang på gang.. Da snakker vi blå finger og blod som spruter.

Back
Topp