Vognvalg....?

Juras

Forelsket i forumet
Jeg er rimelig sikker på at jeg vil ha SImo, men om jeg cil ha duo/bag eller kombi...:/ Ikke sikker!

Hva med dere?

har fra storesøster en emmaljunga city cross

veeeldig usikker,
har en simo kombi til guttungen, super fornøyd med trille komfor og stødighet, eneste store minuset for min del er at den er så tung :(
derfor vurderer jeg andre vogner denne gangen.

frister litt med simo igjen, men da blir det i så fall en duo vogn, littegrann lettere og bagg delen er endel større, i og med at vi får i september så blir det mye bruk av voksi pose og det syntes jeg ble litt trangt i kombi bagen

derfor jeg også vurderer duo denne gangen, for babydelen blir jo brukt gjennom hele vinteren... Tror jeg går for duo .... Er så mye!!! :):)

Fortsetter med TFK-vogna mi:) (Har en Emmaljunga i barnehagen, men den var jo så uvant og tung å trille at jeg vrengte jo litt på dekket når jeg skulle snu den:P)

Fortsetter med samme vognen som vi har hatt til Alexander - Simo Duo.

Jeg er 100% sikker på at jeg vil ha en Emmaljunga. Den har jeg siklet på siden jeg fikk nr 1. 
Så den skal jeg definitivt ha!
Jeg har hatt simo kombi til nr 2. Det er en god vogn det også, men veeldig tung!

Eg har en simo kombi som eg hadde t storebror, men den e alt for tung, så då ska eg skaffa meg en TFK. Den e jo bare heilt fantastisk!!!

Jeg må være den eneste som IKKE synes simo kombi er ei tung vogn
Vi har det etter storebror. Han har den i barnehagen nå.
Vurderer å kjøpe ei brukt emmaljunga også.

vi har en emmaljunga etter storebror. Så kommer ikke til å kjøpe noe ny vogn..

Vi har Emmaljunga mondial duo-vogn fra den kommende storebroren. 
Jeg har tenkt på å bytte den ut flere ganger, men aldri klart det!
Den har en utrolig god og lun plass i bagen, noe som blir like kjekt nå som vi får barn på nesten samme tid av året som sist, og jeg likte godt å ha en stabil 4-hjuling på vinterføre!
Vognen er dog tung å trille som sportsvogn, og den tar jo endel plass i bilen. 
Mulig vi kjøper en lettere 3-hjuling når vi er ferdige med å bruke bagen, men vognen kvitter vi oss nok ikke med da den er veldig fin som sovevogn/ barnehagevogn! 

*Twixie* skrev:
Jeg må være den eneste som IKKE synes simo kombi er ei tung vogn
Vi har det etter storebror. Han har den i barnehagen nå.
Vurderer å kjøpe ei brukt emmaljunga også.

Hehe, nei du er ikke den eneste :p
Jeg bodde i 2.etasje i et hus da storebror var baby, og det var ikke plass til å ha vogna stående nede, så jeg bar vogna opp og ned stortsett hver dag :) Ikke noe problem det..
Da får jeg vel sjokk når jeg går for en annen vogn denne gangen, over hvor fantastisk lett den kommer til å være? :p

Usikker på hvilken vogn vi skal gå for.. Mest lyst på Emmaljunga tror jeg :)

Vi har BRIO sing stående i kjelleren og den blir vi å bruke til nestemann også. Var superfornøyd på alle måter med den...

Sverger til Mountain Buggy Urban Jungle! Elsker den!

babylykke nr2 skrev:
har fra storesøster en emmaljunga city cross

Samme! Kunne aldri hatt en annen vogn! Den er lett og praktisk, passe liten og god å trille med seg. Passer perfekt her i Stavanger og det snodige været vårt :)

Meister skrev:
Sverger til emmaljunga :-)

Da e vi 2 ;)

*TryllTryll* skrev:
Jeg er 100% sikker på at jeg vil ha en Emmaljunga. Den har jeg siklet på siden jeg fikk nr 1. 
Så den skal jeg definitivt ha!
Jeg har hatt simo kombi til nr 2. Det er en god vogn det også, men veeldig tung!

Hvilken Emmaljunga vogn har du sett på da? Er ikke dem nokså dyre? ;)

Her blir det TFK etter storebror. Hatt både Simo og Brio til de to eldste, men ingen tvil om at jeg likte TFK bedre Kjøper bare bag til den, da jeg solgte den etter at storebror gikk over til sportsdel.

Back
Topp