Vognvalg....?

Kommer til å bruke om igjen den mest fantastiske vognen noensinne:
EMMALJUNGA CITY CROSS!

Storesøster bruker scooteren nå men den skal også overtas regner jeg med om ikke noe uventet skjer med den

*fortryllende* skrev:

*Twixie* skrev:
Jeg må være den eneste som IKKE synes simo kombi er ei tung vogn
Vi har det etter storebror. Han har den i barnehagen nå.
Vurderer å kjøpe ei brukt emmaljunga også.

Hehe, nei du er ikke den eneste :p
Jeg bodde i 2.etasje i et hus da storebror var baby, og det var ikke plass til å ha vogna stående nede, så jeg bar vogna opp og ned stortsett hver dag :) Ikke noe problem det..
Da får jeg vel sjokk når jeg går for en annen vogn denne gangen, over hvor fantastisk lett den kommer til å være? :p

Usikker på hvilken vogn vi skal gå for.. Mest lyst på Emmaljunga tror jeg :)

Vi kjøpte city cross av akkurat denne grunnen, bodde i 2 etg, måtte opp og ned smale trapper hver gang vi skulle ut. Ikke plass til å ha vognen nede :-) Veier virkelig ingenting den vognen. Var som å bære luft ;) Anbefales!

Vi har simo kombi og tfk etter nr 1 og vi kommer til å fortsette med de. Liker begge veldig godt:-)

Longelang87 skrev:

*TryllTryll* skrev:
Jeg er 100% sikker på at jeg vil ha en Emmaljunga. Den har jeg siklet på siden jeg fikk nr 1. 
Så den skal jeg definitivt ha!
Jeg har hatt simo kombi til nr 2. Det er en god vogn det også, men veeldig tung!

Hvilken Emmaljunga vogn har du sett på da? Er ikke dem nokså dyre? ;)

Sett på Emmaljunga City Cross med City Bag :-)
De er nok dyre, men definitivt verdt pengene i følge de som har vogna! ;-)

Simoen er egentlig ikke min, vi fikk låne vogner til de 2 andre.. Nå vil jeg shoppe litt selv, det er kjempekoselig å få låne ting og, men vil liksom kjøpe ting jeg ønsker selv også.. :)

Back
Topp