Vogntråden

Samme lurer jeg på, skulle egentlig bestille (emmaljunga) for lenge siden men har bare blitt utsatt. Så bestilte igår men fikk da beskjed om at 2021 modellen var på vei inn så de visste ikke helt hvor lang leveringstid det var. Håper ikke det tar for lang tid.

De starter opp med produksjonen i august (gjort det tidligere)..de holder stengt i juli, men produksjon tar jo gjerne inntil 4-6uker..
 
De starter opp med produksjonen i august (gjort det tidligere)..de holder stengt i juli, men produksjon tar jo gjerne inntil 4-6uker..
Da fikk jeg tlf idag om at produksjonen startet opp igjen i august og det kunne i værste fall ta 2-2,5 mnd:eek:
 
Vi har kjøpt bugaboo fox 2 i dark navy, syns den var sååå fin:smug: de sa det bare var seks ukers leveringstid, jeg hadde forventet mer nå i sommer/korona-tid. Noen som har hatt fox før og har tips til tilleggsutstyr som er lurt å kjøpe?
 
Vi har kjøpt bugaboo fox 2 i dark navy, syns den var sååå fin:smug: de sa det bare var seks ukers leveringstid, jeg hadde forventet mer nå i sommer/korona-tid. Noen som har hatt fox før og har tips til tilleggsutstyr som er lurt å kjøpe?

koppholder :happy:
 
Back
Topp