Vogntråd

Veldig mange Emmajunga vogner her, fet lå jo bety at det er en god vogn.

Selv er jeg usikker, må dra i butikken å prøve de ulike vognene.
Favoritten er Bugaboo Buffalo eller Brio Smile.
Må ha en liten og lett vogn.
 
Har bestilt en nydelig ♥Emmaljunga Mondial duo med classic chrome
understell!
 
har simo kombi til storebror, men kommer ikke til å bruke den til den kommende babyen pga den vogna er så tung synes jeg og den har blitt veldig slitt med at jeg gikk fram og tilbake med den hver dag i et år og den brukes som sovevogn i bhg. har bestemt meg for at jeg skal ha emmaljunga edge duo.
 
Vi har en simo duo som nå er i barnehagen. Hjemme har vi en brio sitty sportstrille. Har kjøpt en simo classic retro bagvogn på finn til babyen. Spent å se hvordan den er når den kommer i posten.
 
Står helt fast mellom Emmaljunga City Cross og Emmaljunga Edge Duo :p Får vel høre med en butikk når tiden nærmer seg kjøp. Er ganske blank på barnevogner, bortsett fra det lille jeg har trillet av sovende barn i vognene sine i barnehagen der jeg jobbet fast før :p

Vi vurderte disse 2 sist, endte med City Cross fordi den er lettere, og vi bodde et sted med mye bakker og skulle ha vogna mye inn og ut av bil. Hvis jeg hadde bodd flatere og hadde bedre plass i bilen, ville jeg nok valgt Edge :) men veldig fornøyd med City Cross.
 
Vi vurderte disse 2 sist, endte med City Cross fordi den er lettere, og vi bodde et sted med mye bakker og skulle ha vogna mye inn og ut av bil. Hvis jeg hadde bodd flatere og hadde bedre plass i bilen, ville jeg nok valgt Edge :) men veldig fornøyd med City Cross.
Åååh, dette var greit å bli tipset om! Tror vi kommer til å bo ganske flatt, hehe, men reiser jo en del på hytta og slike ting. Så spørs litt hva vi ender opp med ;p
 
Vanskelig å velge, men tror det blir ei Simo kombi:)
 
Har en mountain buggy urban jungle og er veldig fornøyd! veldig lett og praktisk med tre hjul isteden for fire :) kommer til å kjøpe søskenvognen av samme merke når nestemann kommer, siden førstemann blir 1år rett før termin :)
 
Ååååå har så lyst til å dra og prøve vogner. Spørs om det ikke blir lørdagensaktivitet. Hvor i Oslo har de best utvalg?
 
Oi,så nå at jeg har forvillet meg inn på feil forum.Var april jeg skulle på,trykket feil.Synes det var så mange nye tråder plutselig :p Beklager! Prøver å finne ut hvordan jeg sletter.
 
Har noen gamle triller, en simovogn og en teutonia sport, planen er å gi bort eller kaste de gamle og kjøpe en ny, aner ikke hvilken.
 
Back
Topp