Vogntråd

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvilken vogn skal dere ha? (eller har)
 
Har Emmaljunga edge duo fra førstemann, så blir den vi vil bruke nå. Skal bare invester i en løs bagdel ( Q....heter den) slik at jeg kan løfte med meg den på cafe, helsestasjon osv. Og ikke må ta hele bagdelen av vogna. Ellers har vi Brio trille som vi sikkert vil bruke fra rundt 1 år denne gangen.
 
Har simo combi fra førstemann. Har tenkt å bruke den videre, for den er knallgod til vårt bruk :) har også en zero2four trille.
 
Vil ha simo kombivogn :) hadde en gammel modell til dattera og var superfornøyd. Så blir nok en nyere denne gangen :)
 
Har Emmaljunga city cross etter førstemann. White leatherette i bag og brown check i sportsedel. Så har vi også en Titanium baby breeze trille i blå som bilsetet kan festes på.
 
Jeg bestemte jeg ganske tidlig at jeg skulle ha Emmaljunga Citycross :)
 
Har Emmaljunga Edge Duo og Babyjogger City Elite fra før, skal bare kjøpe bag til Elite'n, så er vi good to go :) Emmaljunga'n til hjemmebruk og Elite'n når vi er ute og farter.


Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)
 
Vi har en Simo Kombi og en Babyjogger City Elite fra lillesøster. Hun bruker Simo´n som sovevogn i bhg nå, så
kommer til å kjøpe bag til Elite´n:) Er kjempefornøyd med begge vognene!
 
Har emmaljunga Edge duo- brown flower! Superfornøyd m den etter å hatt og brukt den mye i ett år nå!!
 
Hadde Simo kombi til storesøster, men den har nettopp solgt. Var veldig fornøyd, men var veldig tung.
Nå har vi en TFK, så skal kjøpe bag til den:) utrolig god vogn:)


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014
 
Har en svart City Cross etter eldste, kjøpte den ny i 2010, så fortsetter nok bare å bruke den. I tillegg har vi en Babyjogger Pod (sykkelvogn/løpevogn) som vi kjøpte i år, plass til 2 i den, kommer nok til å bruke den mye når lille bikker året.
 
Har Emmaljunga mondial duo (vakker vogn) etter storesøster. Men kommer til å kjøpe en tfk joggster twist med hardbag, da den er myye mer praktisk her vi bor nå :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har Emmaljunga Edge Duo jeg også, men solgte den idag. Og blir å kjøpe Emmaljunga Mondial i hvitt skinn når jeg har spart resten til å dra å bestille ;)
 
Står helt fast mellom Emmaljunga City Cross og Emmaljunga Edge Duo :p Får vel høre med en butikk når tiden nærmer seg kjøp. Er ganske blank på barnevogner, bortsett fra det lille jeg har trillet av sovende barn i vognene sine i barnehagen der jeg jobbet fast før :p
 
Har Emmaljunga edge duo fra førstemann, så blir den vi vil bruke nå. Skal bare invester i en løs bagdel ( Q....heter den) slik at jeg kan løfte med meg den på cafe, helsestasjon osv. Og ikke må ta hele bagdelen av vogna. Ellers har vi Brio trille som vi sikkert vil bruke fra rundt 1 år denne gangen.
*sniker* quadroliften er genial! Bruker den enda i sittedelen, å vesla er en lang snart 14mnd gammel ;)
 
Har Emmaljunga citicross og skal ha meg en citymini gt (har en citymini med slitte hjul) med babykorg til bhg lev/henting + butikktur:)
 
Back
Topp