Samme problemet her.. begynner å tro at den "perfekte vognen", for min del, ikke finnes
Uff, ikke greit å være kresen
Tror jeg må tenke godt over hvor og når jeg kommer til å bruke vogna, og så tenke hva som er viktigst for meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme problemet her.. begynner å tro at den "perfekte vognen", for min del, ikke finnes
Søstra mi er 1.80 og har Bugaboo Buffaloo. Ikke noe problem med høydenNoen som vet hvordan høyden er på Bugaboo vognene? Leste at de passet best hvis en ikke var så høy?
Uff, ikke greit å være kresen
Tror jeg må tenke godt over hvor og når jeg kommer til å bruke vogna, og så tenke hva som er viktigst for meg![]()
Jeg ville definitivt gått for Babyjogger. Mye større og bedre kalesje, tar mindre plass sammenlagt, setet på sittedelen er mye mer "oppreist" enn på Mountain Buggy. City Elite har fotbrett man kan justere opp og ned, og jeg syns generelt at City Elite er mye mer stødig enn MB Urban Jungle.Har vel landet litt på babyjogger city elite eller mountain buggy. Har ikke sett på noen av dem i butikk enda da, men syns de ser greie ut på nettet ihvertfall. Noen som har for og mot på disse to vognene?