Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ogsåVi har fra førEmmaljunga city cross , veldig fornøyd med den så den bruker vi denne gangen også
![]()
Har bare plutselig blitt hekta på vogner igjen
Hjelper lite når alt jeg ser er vogner for tiden
Er superfornød med vår, TFK joggster Twist
Tenkte å kjøpe joggevogn i tillegg jeg da...Vi hadde city Cross også, men den har vi solgt. Lurer på babyjogger city elite. Har egentlig lyst på bugaboo buffalo, men vil ha en vogn jeg kan løpe med.
Brukte vår til jogging sist, men ønsker meg en litt røffere til løypene her 
Den såg fin ut! Dyr?Vi skal ha Bugaboo buffaloo. Søstra mi har den, og jeg er blitt helt forelsket i vogna etter å ha prøvd denslik ser den ut
Vis vedlegget 166278
11.299 med svart understell. Tror det var 10.599 med grått understell. Ganske dyr, men vel verdt pengene synes jegDen såg fin ut! Dyr?
Vår var også i den prisklassen11.299 med svart understell. Tror det var 10.599 med grått understell. Ganske dyr, men vel verdt pengene synes jeg![]()
Endte med å kjøpe i Tyskland til halve prisen... Null problemer 
Mye fint på finn såg jegHar kastet(!) vognen jeg brukte til de to andre barna, så jeg må ha nykjenner at jeg ikke gidder å bruke så mye penger på vogn, så tror det blir å kjøpe brukt her vertfall. Det finne bare så vanvittig mange...hjelp!!
Alt for mye å velge i generelt 
Den er fiiiiinHar veldig lyst på Stokke TrailzVis vedlegget 166286

Grå er en super farge på vognJeg var så heldig å finne en emmaljunga city cross på tilbud (noe det aldri er på emmaljunga)tror jeg betalte ca 7000kr og den kostet opprinnelig ca 11 000kr, er veldig fornøyd! Gleder meg til å ta den i bruk
Vis vedlegget 166296
Et kupp!