Vognprat

Vi har fra før :) Emmaljunga city cross , veldig fornøyd med den så den bruker vi denne gangen også :)

Vi hadde city Cross også, men den har vi solgt. Lurer på babyjogger city elite. Har egentlig lyst på bugaboo buffalo, men vil ha en vogn jeg kan løpe med.

Vi har fra før :) Emmaljunga city cross , veldig fornøyd med den så den bruker vi denne gangen også :)
Vi også :happy: Har bare plutselig blitt hekta på vogner igjen :( Samboer sier ny vogn er uaktuelt, da vår var ny i 2013.. Og er strøken :angelic: Hjelper lite når alt jeg ser er vogner for tiden :facepalm: Er superfornød med vår, TFK joggster Twist:smiley-angelic002

Vi skal ha Bugaboo buffaloo. Søstra mi har den, og jeg er blitt helt forelsket i vogna etter å ha prøvd den :D slik ser den ut :)
ImageUploadedByBV Forum1457808239.300583.jpg

Vi hadde city Cross også, men den har vi solgt. Lurer på babyjogger city elite. Har egentlig lyst på bugaboo buffalo, men vil ha en vogn jeg kan løpe med.
Tenkte å kjøpe joggevogn i tillegg jeg da...:smiley-angelic002 Brukte vår til jogging sist, men ønsker meg en litt røffere til løypene her :gen014

Vi har Emmaljunga City cross. Veldig glad i den vognen :) Også har vi en babyjogger City mini som er grei å dra med seg på tur :)

Har kastet(!) vognen jeg brukte til de to andre barna, så jeg må ha ny:wacky: kjenner at jeg ikke gidder å bruke så mye penger på vogn, så tror det blir å kjøpe brukt her vertfall. Det finne bare så vanvittig mange...hjelp!!

Har kastet(!) vognen jeg brukte til de to andre barna, så jeg må ha ny:wacky: kjenner at jeg ikke gidder å bruke så mye penger på vogn, så tror det blir å kjøpe brukt her vertfall. Det finne bare så vanvittig mange...hjelp!!
Mye fint på finn såg jeg :angelic: Alt for mye å velge i generelt :inpain:

Har veldig lyst på Stokke Trailz :) ImageUploadedByBV Forum1457809986.528307.jpg

Jeg vet ikke helt. Hadde vært fint med en søskenvogn, men ikke så brei da...har bonusbarn på 2,5 når barnet er født

ImageUploadedByBV Forum1457811935.064519.jpg
Her er vogna vår som vi kjøpte ny til storebror,den skal definitivt bli brukt nå og :) Det er jo ikke en liten og lett vogn, men jeg har ikke sett på det som noe problem selv om vi bor i 2 etg med trapp :) Gleder meg som en unge til å hente bagen ned fra loftet<3

Jeg var så heldig å finne en emmaljunga city cross på tilbud (noe det aldri er på emmaljunga) :) tror jeg betalte ca 7000kr og den kostet opprinnelig ca 11 000kr, er veldig fornøyd! Gleder meg til å ta den i bruk :) ImageUploadedByBV Forum1457813091.691440.jpg

Uff, jeg har ikke peiling på hvilken vogn jeg vil ha.. Ser jo mange ulike vogner på jobb, men synes det er noe negativt med alle :bag:

Back
Topp