Vognprat

Takk for tipset :) Har hørt mange ulike meninger om slike :p Det virker jo bra da, men litt usikker på stabiliteten? Jeg tenker liksom at jeg vil ha en med fire hjul da, men så vet jo ikke jeg hvor mye forskjell det utgjør. :p

Jeg har aldri hatt problemer med stabiliteten. De første trilleturene var det litt uvant, men ble fort vant til det og nå kan jeg ikke tenke meg å ha vogn med fire hjul! Når hjulet foran er løst kan jeg tverrsnu og jeg skulle føle for det, og jeg trenger ikke stor slingrinsmonn på butikken for å snu/komme meg forbi. Jeg er også den som plages minst med å sette på plass vogna på bussen, og å komme meg av.

Har ei Brio go next te litlo på 14 mnd,kjøpt ny når ho kom. Veldi fornøyd med den, men lurer litt på ka eg ska gjer når nestemann kjem... :p

Takk for tipset :) Har hørt mange ulike meninger om slike :p Det virker jo bra da, men litt usikker på stabiliteten? Jeg tenker liksom at jeg vil ha en med fire hjul da, men så vet jo ikke jeg hvor mye forskjell det utgjør. :p
Har testa ut vår en del, å aldri veltet eller mistet kontrollen på den.. Veninnen mun har den også, å der var det ikke problemer med att nr 2 klatra i vognen :angelic:

Jeg har aldri hatt problemer med stabiliteten. De første trilleturene var det litt uvant, men ble fort vant til det og nå kan jeg ikke tenke meg å ha vogn med fire hjul! Når hjulet foran er løst kan jeg tverrsnu og jeg skulle føle for det, og jeg trenger ikke stor slingrinsmonn på butikken for å snu/komme meg forbi. Jeg er også den som plages minst med å sette på plass vogna på bussen, og å komme meg av.
Forsåvidt veldig gode argumenter!! :angelic::happy: har aldri hatt fire hjul på vogna før, foruten reisevognen.. Men de gangene jeg triller vognen til veninnen knøler jeg en del:wtf:;) Sikkert siden vår er så lett og trille og snu på :angelic:

Vi har både TFK og Emmaljunga City cross fra før. Men nå er jo det mini og junior sine vogner og skal brukes til soving i barnehage til høsten... Blir nok å kjøpe en til TFK med multi x-bag etter hvert:) Også må vi faktisk vurdere om vi trenger en "trillingvogn":o

Noen som har prøvd multi-x bagen til tfk ? Den virker så kjekk! :)

Vi har både TFK og Emmaljunga City cross fra før. Men nå er jo det mini og junior sine vogner og skal brukes til soving i barnehage til høsten... Blir nok å kjøpe en til TFK med multi x-bag etter hvert:) Også må vi faktisk vurdere om vi trenger en "trillingvogn":eek:
Multi x baggen er helt super!!! Har begge to baggene... Digg!

Noen som vet hvordan høyden er på Bugaboo vognene? Leste at de passet best hvis en ikke var så høy?

Uff, jeg har ikke peiling på hvilken vogn jeg vil ha.. Ser jo mange ulike vogner på jobb, men synes det er noe negativt med alle :bag:

Samme problemet her.. begynner å tro at den "perfekte vognen", for min del, ikke finnes

Back
Topp