Vognprat

Vis vedlegget 166290
Her er vogna vår som vi kjøpte ny til storebror,den skal definitivt bli brukt nå og :) Det er jo ikke en liten og lett vogn, men jeg har ikke sett på det som noe problem selv om vi bor i 2 etg med trapp :) Gleder meg som en unge til å hente bagen ned fra loftet<3
Tar bare stor plass i bilen :angelic: Men emmavognene er jo kvalitet rett gjennom da.. Veninnen min hadde den til 4 unger.. Like fin! :cat:

Vi har prøvd å testa den ut litt, å den virker veldig stabil sånn sett, men tar for all del ingen sjanser :)

Ja, det er vel mest når man skal over en kant e.l jeg opplever de vognene ustabile..

Tar bare stor plass i bilen :angelic: Men emmavognene er jo kvalitet rett gjennom da.. Veninnen min hadde den til 4 unger.. Like fin! :cat:
Vi har ganske stor bil så det har ikke vært noe problem, men uten stasjonsvogn så kan det bli problematisk ja... :) Iallfall som bagvogn, Sportsvogna får plass bak i venninna mi sin golf :)

Usikker på hvilken vogn. Men har en god liste på hvilke jeg synes er fine og praktiske. Men det viktigste er at vognen blir liten når den er slått sammen, ettersom bilen overhode ikke har stor plass i bagasjen. Så det trur jeg blir interessant å finne en som passer :P

Vi har ganske stor bil så det har ikke vært noe problem, men uten stasjonsvogn så kan det bli problematisk ja... :) Iallfall som bagvogn, Sportsvogna får plass bak i venninna mi sin golf :)
Veninnen min har mondeo stasjonsvogn, de hadde ikke plass til stort annetbenn vognen husker jeg syns min tok plass, men der ble jeg sjokka.. Hadde aldri tenkt på den problemstillingen

Usikker på hvilken vogn. Men har en god liste på hvilke jeg synes er fine og praktiske. Men det viktigste er at vognen blir liten når den er slått sammen, ettersom bilen overhode ikke har stor plass i bagasjen. Så det trur jeg blir interessant å finne en som passer :p
Vi kjøte reisevogn til vesla vår, blir nok kjøpt newborn del dersom vi skal på dagstur :smiley-angelic002

Veninnen min har mondeo stasjonsvogn, de hadde ikke plass til stort annetbenn vognen husker jeg syns min tok plass, men der ble jeg sjokka.. Hadde aldri tenkt på den problemstillingen
Det er mye å tenke på ja, vi bor heldigvis så sentralt at vi sjelden har vogna i bilen egentlig :) kjenner jeg gruer meg til å ha to bilstoler i baksetet, har som regel alltid sittet bak med storebror når vi har vært ute på litt lengre turer.. Men det går jo ikke med nye babyen :(

Har tfk joggster twist etter storebror. Kunne tenkt meg ei finere vogn, men jeg elsker alt annet med den så kommer ikke til å bytte :)

Kjøpte ny Emmaljunga city cross til storebror i 2013. Gleder meg til å bruke den igjen! Kjøpte også Tfk Joggster Twist. Så blir nok å bruke de.. Selv om jeg egentlig ser litt på ny vogn og evt selge Tfk'en :)
Til storebror har vi joggevogn som jeg bruker veldig mye, men det er jo først når de er litt større da :)

Er veeldig usikker på hva vi skal ha.. :p Nå har jeg jo skjønt at det gjerne er Bugaboo eller Emmaljunga som er best, men mannen syns det er litt vel dyrt (noe jeg kan være enig i).. Får se om vi kan finne en pent brukt. Har heldigvis litt tid til å finne ut av det da ;) Nå er ikke størrelsen ifht plass i bilen noe problem, siden jeg har en veldig romslig Volvo V70 :) :p

Er veeldig usikker på hva vi skal ha.. :p Nå har jeg jo skjønt at det gjerne er Bugaboo eller Emmaljunga som er best, men mannen syns det er litt vel dyrt (noe jeg kan være enig i).. Får se om vi kan finne en pent brukt. Har heldigvis litt tid til å finne ut av det da ;) Nå er ikke størrelsen ifht plass i bilen noe problem, siden jeg har en veldig romslig Volvo V70 :) :p

Jeg anbefaler TFK joggster twist! Herlig vogn, selv om den ikke er den fineste. Prisen er ok, den blir ganske liten sammenslått, og det er rett og slett en fryd å trille tur med den.

Jeg anbefaler TFK joggster twist! Herlig vogn, selv om den ikke er den fineste. Prisen er ok, den blir ganske liten sammenslått, og det er rett og slett en fryd å trille tur med den.

Takk for tipset :) Har hørt mange ulike meninger om slike :P Det virker jo bra da, men litt usikker på stabiliteten? Jeg tenker liksom at jeg vil ha en med fire hjul da, men så vet jo ikke jeg hvor mye forskjell det utgjør. :P

Back
Topp