Vognprat

Samme problemet her.. begynner å tro at den "perfekte vognen", for min del, ikke finnes

Uff, ikke greit å være kresen :p
Tror jeg må tenke godt over hvor og når jeg kommer til å bruke vogna, og så tenke hva som er viktigst for meg :)

Uff, ikke greit å være kresen :p
Tror jeg må tenke godt over hvor og når jeg kommer til å bruke vogna, og så tenke hva som er viktigst for meg :)

Ja, vet at jeg vil ha en som kan gå an å komme seg frem med hvis det blir noe snø til neste vinter, så må i hvert fall være greie hjul på den. Så må den være fin å kjøre i tillegg :p
Var veldig fornøyd med Simo vognen jeg hadde med mini, og fikk fint plass til den i bagasjerommet på den lille bilen jeg hadde da så lenge jeg tok den fra hverandre. Har større bil nå, så tror ikke det hadde blitt like mye styr med en såpass stor vogn.
Men kunne også tenke meg en som er litt lettere å ha med i gjøre på handleturer og inne i butikker.
Sååååå, dette blir nok en lang prosess! :D

Drømmer om emmaljunga Mondial, men tror jeg vil ha med svingbare forhjul, så leter opp det på finn men ikke lett å finne :(

Vet at vi ikke kommer til å bruke 10.000 på en ny vogn :p så jeg titter og titter for å se om jeg finner noe til en god deal ;)

Har vel landet litt på babyjogger city elite eller mountain buggy. Har ikke sett på noen av dem i butikk enda da, men syns de ser greie ut på nettet ihvertfall. Noen som har for og mot på disse to vognene?

Har en Emmaljunga Nitro og Babyzen ZEN, disse skal jeg selge nå. Skal kjøpe Emmaljung super viking :) for den kan jeg gjøre til dobbelvogn når det trengs.

Jeg hadde Emmaljunga mondial i creme skinn men den er solgt...
Nå drømmer jeg om Stokke trailz, den blir så liten og fin :-)

Har hatt dilla på emmajunga i mange år, og var helt sikker på at jeg ha en flott klassisk Emmavogn. Men i dag har jeg tittet litt mer på vogner og tror sannelig at det blir en stokke trailz jeg:p

Jeg har bugaboo buffalo til mini på 13 mnd. Superfornøyd!! Har tenkt til å kjøpe bugaboo donkey når lille kommer i oktober, for trenger nok en søskenvogn når det bare blir 20 mnd mellom barna.

Har vel landet litt på babyjogger city elite eller mountain buggy. Har ikke sett på noen av dem i butikk enda da, men syns de ser greie ut på nettet ihvertfall. Noen som har for og mot på disse to vognene?
Jeg ville definitivt gått for Babyjogger. Mye større og bedre kalesje, tar mindre plass sammenlagt, setet på sittedelen er mye mer "oppreist" enn på Mountain Buggy. City Elite har fotbrett man kan justere opp og ned, og jeg syns generelt at City Elite er mye mer stødig enn MB Urban Jungle.

Vi må ha søskenvogn :-S får bare prøve å finne noe på Finn. Har en crescent fra før men gutten blir jo bare 1 år og 9 mnd i oktober så blir nok for tidlig for han å slutte med vogn sånn at lille søsken arver den... Men dere som har tette, hvordan løste dere problemet? Gikk dere for søskenvogn eller kjøpte dere trille til eldstemann sånn at minsten fikk vogna? Evt bruke bæresele? Har virkelig ikke råd til ny vogn med mindre vi får tak i brukt...

Noe som har erfaring med babyjogger vs TFK? Hvilken vil dere anbefale?

Back
Topp