Vognposer

Snøelsker:)

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Hvilke vognposer har / kjøper dere? Farge og modell? Og hvilken farge har dere på vognen? Mange tilbud på voksiposer nå.

Kjøpte/skal kjøpe disse. Då har jeg en varm og en "kald" pose. Begge kan brukes som vognpose, baby nest og lekematte. Har en grå cybex

Vedlegg

• Screenshot_20250310_221920_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250310_221920_Samsung Internet.jpg
    64,3 KB · Visninger: 28
  • Screenshot_20250310_221837_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250310_221837_Samsung Internet.jpg
    65 KB · Visninger: 28
  • Messenger_creation_93AA1C9D-EDDA-4F85-B26E-9E0933FDDBB0.jpeg
    Messenger_creation_93AA1C9D-EDDA-4F85-B26E-9E0933FDDBB0.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 28
Hadde voksi move (bilstolpose) i blått først, så voksi urban i sort og easygrow lite i mintgrønn på våren/sommeren. Vognene mine er mørkblå bagvogn og mørkebrun kombi vogn. Dette er noen år siden, så må kjøpe nytt nå. Det er så mange fler fine farger å velge imellom nå til dags syns jeg :)

Vi har hatt Voksi Urban (svart), Voksi Explore (svart) og Voksi Sky Light (lys grå) til førstemann og har nå kjøpt tilsvarende til nestemann slik at de har like til bruk i søskenvogn (viktig!! :wacky:) og vi har helt svart vogn. Alle vognposene vi har er kjøpt på tilbud og vi er fornøyd med alle sammen

Last edited:
Jeg har kjøpt Voksi Urban i beige, vi har helt svart vogn :) Jeg er fortsatt litt usikker på om jeg skal kjøpe en sommer vognpose eller bare bruke dyne/pledd i vogna i sommer. Så kommer vi nok til å kjøpe Voksi Move til bilstolen i enten grønn eller svart (har også helt svart bilstol) :)

Vi har foreløpig kjøpt Voksi Urban i grå :)Synes den har litt brunskjær i seg, men den er veldig nøytral og fin og vil tro den passer til de fleste vogner uavhengig av farge på den :)

Vi skal få kjøpt en pose til sommerhalvåret også og en bilstolpose, men så langt har vi ikke kommet enda :)

Har svart voksi urban til vogna i bhg og en easygrow vårpose. Hjemme har vi en easygrow exclusive med sommer og vinterdyne som vi bytter om. Veldig fornøyd med easygrow sine poser

Kjøpte Troller Polar i ull og dun (vinterpose) da det er nesten 50% på vognposer på Rudi. Mangler bare vår/høst pose

Hører mange tipser om bilstolpose også. Noen som har erfaring?

Vi har Voksi Urban som vinter pose, farge Walnut. Sort vogn fra Bugaboo. Har vår/høst pose fra Easygrow - Spire. Lys grå. Veldig fornøyd med begge. Syns det er kjekt med en egen til vår og høst. Vinterpose blir litt varmt når det er 5 varmegrader ute.

Kjøpte Troller Polar i ull og dun (vinterpose) da det er nesten 50% på vognposer på Rudi. Mangler bare vår/høst pose

Hører mange tipser om bilstolpose også. Noen som har erfaring?
Har tenkt at jeg ikke trenger det i starten med sommerbaby. Brukte det med de som var født på høsten.

Vi har grå Voksi Urban til vinter/ca. fra 5C og nedover, og forgjengeren til Easygrow Lyng i sand til sommer/høsthalvåret (og Lyng til han som kommer nå). Har klart oss fint med de to :) heller ikke hatt behov for lammeskinn under så langt, av og til brukt er ullteppe om det er veldig kaldt bare.

Hadde Voksi move til babybilstolen i blått. Det var lurt siden vi ofte har måttet bevege oss litt utendørs med den.

Veldig fornøyd med Easygrow exclusive til vogn med minstemann nå + vårposen og bilstolposen ☺️

Vi har hatt easygrow til de tre andre, veldig fornøyd. Litt uflaks at vi har solgt de. Nå har vi også kjøpt en vogn der selene ikke kan løsnes, så vi må ha vognposer som kan åpnes helt for å festes. Får leite litt i høst.

Bestilte nettopp Voksi City north i fargen meadow green. Etter mange år i barnehage ser jeg absolutt fordel med at glidelåsen er på midten og ikke på sidene. Likte også funksjonen med at barnet kan ha armene ut når det blir større:)
Kjøpte matchende votter til vognhåndtaket og tror fargen blir stilig i vår svarte vogn.
Vårpose har jeg ikke kjøpt ennå, men sikkert på en fra easygrow i beige med små blomsterknopper på:angelic:

Back
Topp