Vognposejungelen

Jeg har kjøpt voksi urban. Forlengerdelen såg veldig stor ut! :p men posen kjennes myk, varm og deilig ut. Tror det blir fint å kunne sove ute i denne :) Kjøpte den etter anbefaling fra en venninne.

Vi har en voksi pose (i svart farge med knyting på midten) jeg ikke vet modell navnet på som skal være i barnehage vogna(brio stor sportsdel vogn som kan legges ned i ryggen i limited edition farge). Og så skal vi kjøpe en voksi urban i brun farge til å ha i den vogna vi skal bruke her hjemme (emmajunga city cross i cherry brown).

Hadde voksi classic til storebror, og var kjempefornøyd. Voksi urban til lillesøster, og er ikke veldig fornøyd. Virker kald og åpen. Bruker den nå i bhg og de syns også den virker kald, så bruker ekstra ullteppe. Tenker kjøpe eastgrow denne gangen. Risrosa hadde vært god, men utgår pga skal bruke den i bhg etterhvert og de har ikke hull til seler såvidt jeg vet.

Vi har gått for Stokke sin vognpose ettersom at vi har stokkevogn. Var veldig fornøyd med den til storebror. Kjøpte den med fleece i, da det fungerte perfekt for novembergutten vår sist. :)

Her ble det tilslutt en fra RisaRosa :-)
Ble så koselig i vogna når vi la den oppi, ser ut til at lille får det godt og varmt i vinter ❤️

Har en type odenwalder.

Forresten, hollymodellen kom dårlig ut i test, siden den er meget brannfarlig!
risarosa kommer og dårlig ut, da den ikke holder så bra på varmen :)

Back
Topp