Vognposejungelen

ms.carter

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Tenkte jeg skulle kjøpe vognpose nå i disse dager, men det er jo flere enn en type og velge i. :P
Har dere noen anbefalinger?

Mine favoritter sålangt er:
Voksi Urban
Voksi City
Odenwalder Holly
RisaRosa
7 A.M Enfant
Del gjerne erfaringer med disse :-)

Jeg har voksi urban etter storebror! Kjempe fornøyd med den, så den skal vi bruke igjen. Lillemann holdt seg god og varm hele vinteren i posen sin, de er lette å bruke også er de jo veldig fine:D Jeg har ikke hatt noen andre poser, så har dessverre ikke noe å sammenligne med. :)

Har voksi urban etter storesøster og kommer til å bruke den igjen ☺ Kjempe fornøyd med den og så greit sia d e en forlenger del med den så kan brukes lenge, storesøster brukte den i vinter enda, ho blir 3 i sommer :)

Eg fikk anbefalt Reflex sin vognpose framfor Voksi på Barnas Hus, den skulle ha mindre varmetap? Prøva å lese meg litt fram på poser, men synst det e vanskelig å bestemme seg.. Følger denne tråden :)

Vi har voksi classic. Beholder den til nestemann, men hvis jeg skulle valgt på nytt, så ville jeg hatt en annen. Jeg synes voksiposen har vært alt for varm, kunne nok tenkt meg noe litt tynnere.

Har kjøpt Voksi urban etter sterke anbefalinger fra min kusine. Hun har riktignok Classic, og jeg syns den ser klumpete og "veldig mye" ift urban. Regner med jeg vil bli fornøyd.
Hadde den med bamsehodet ved hodedelen sist (husker ikke hva den heter), men følte den var litt tynn.
Jeg er veldig tilhenger av at ungen skal sove ute, så en god nok vognpose som jeg føler meg trygg på ift tenperatur er viktig for meg:)

Jeg har kjøpt Easygrow mini til bilstol og Easygrow Nature til vogn. Deilige norske dunposer, fikk de anbefalt foran voksi på to forskjellige barnebutikker. Babybildene bruker å ha tilbud på Nature, normalpris 2399,- Kjøpte på tilbud der til 1399,-!

Her har vi kjøpt voksi urban! Fått mange gode tilbakemeldinger om den fra venner, og fikk den sterkt anbefalt på to forskjellige barnebutikker. Hun første sendte meg faktisk til konkurrenten for å kjøpe den, siden de ikke solgte det merket :)

Hadde den voksiposen med pingvinhode-puten tidligere, men solgte den fordi den lengste delen var så siiinnsykt lang at den ble bare en irritasjon til slutt :p

Har voksi urban etter storesøster samt en hjemmelaget pose. Begge ble flittig brukt og begge var gode å bruke så blir nok å bruke de videre :-)

Har voksi urban og odenwalder holly etter søstrene. Fornøyd med begge :) varme og gode, og de sov ute hele vinteren( så og si.)

Må bare dele bilde av posen som jeg gleder meg sååå til å bruke!! Lager av ei i Drammen, som kaller seg Bymilla. Elsker denne <3

5c0e3d7b465bd27d7c010929ae6e4ff7
Den hvite <3

Voksi city eller easygrow! Kjekt med glidlås på midten. Og pluss at de kan vaskes og tromles! Urban er så stiv at forlengerdelen virker kjempelang..

Vi har voksi urban etter storesøster og kommer til å bruke den, men skulle helst hatt en med glidlås på midten i stede for to på siden..

Vi fikk med Voksi city når vi kjøpte Emmaljunga vogna vår... En kampanje de kjørte da... Så nå venter vi bare på den lille så vi kan bruke den mot kaldere tider :)

Vi har kjøpt voksi city etter å ha snust litt rundt. Vi bor i Bergen så det blir ikke kjempe kaldt, og da er denne mer enn varm nok. I tillegg anbefalte min søster en pose som har glidelås på midten vs to på sidene. Dette om man skal kjapt innom en butikk osv. og babyen sover. Da er det mye lettere å bare åpne posen og trekke den til sidene.. :)

Har easygrow, superfornøyd. Ungene har liggi i body og strømpebukse i -10 grader og vært gode og varme

Back
Topp