Vognpose

Bruker32ja

Blir kjent med forumet
Hei :) er det flere som har varme babyer? Jeg har to vognposer, en dunpose og en av de kjente merkene. Begge veldig gode og varme. Men, baby er jo så varm. Så usikker på om disse posene vil fungere. Hvilke poser planlegger dere å bruke/brukere dere som har varme babyer?
Mvh :)
 
Hei :) er det flere som har varme babyer? Jeg har to vognposer, en dunpose og en av de kjente merkene. Begge veldig gode og varme. Men, baby er jo så varm. Så usikker på om disse posene vil fungere. Hvilke poser planlegger dere å bruke/brukere dere som har varme babyer?
Mvh :)
Bruk mindre klær? Vi har trillet tur i fire grader i dag, med varm baby i dunpose. Kun inneantrekk (body, bukse, sokker) og tynn lue i ull.
 
Mindre klær inni posen, eller tynnere pose?

Vi har både vinterpose med ull/dun og en høst/vårpose i bomull. Begge fra Voksi. Er det 0-5 grader bruker vi nå inneklær i vinterposen. Er det 5-10 grader bruker vi den tynne, men med lammeskinn under, og ulldress på baby :)
 
Vi har varm og god hjemmelagd pose men den er for varm nå selv med kun inneklær... så vi bruker jakke og lue og dyne fortsatt. Men når vinteren kommer så er det god og varm nok til at vi ikke trenger dress oppi.

Bruk mindre klær oppi posen eller bruk en tynnere pose. Man må egentlig bare prøve seg frem til man finner den bekledningen som passer sin baby...
 
Hei og takk for svar :) han er så varm at han fint kan ligge m strømpebukse body og ett teppe eller dyne og bare body. Så mindre klær trur jeg ikke er så lurt :) får håpe han kan bruke de jeg har m vanlige klær på vinteren :) ellers kan jeg kanske sy en i ull
 
Min er varm og vi bruker ikke noe pose enda. Har lammeull for å ligge på og dyne/teppe over. Når det blir virkelig kaldt har vi lammeulls pose.
 
Back
Topp