Vognpose.

Vi har kjøpt Voksi Urban fordi jeg har hørt så mye bra om den, og jeg liker at den kommer med forlengerdel, så vi kan bruke den lengst mulig;)
 
Vi har nordlys sin lammeskinnspose, den kjøpte jeg mest fordi den var på tilbud og familien anbefalte lammeskinnspose :)
 
Skinnpose ALA 1977. Blir nå brukt av 6 barnet! Dvs har ikke tatt den i bruk enda. Blir snert
 
Har og en voksi classic kjøpt brukt. En simo Vinterpose som ikke blir brukt. Og en hjemsydd variant av voksi. Men den er ganske mye tynnere enn voksien
 
Har odenwälder mucki fra 2009. Elsker den:) og en voksi urban Som vi ikke liker..
 
Vi har kjøpt Voksi Urban fordi jeg har hørt så mye bra om den, og jeg liker at den kommer med forlengerdel, så vi kan bruke den lengst mulig;)
Samme her! :)
 
Easygrow nordic. Ville ha easygrow siden den er lett å vaske og nordic var på 50 % så da ble det den :)
 
Kjøpt bugaboo sin egen til Buffaloen min. Pga den er tilpasset vogna og selene når jeg går over til sportsdel
 
Jeg også. Den high performance-greia. Men bruker du den i vognbagen? Fikk det ikke til å funke så bra

Har et saueskinn oppi posen som han ligger på i bagen. Så den "humpelen" ikke blir merkbar :)
 
Easygrow hood pga den var på tilbud, vanntett og kommer med forlengerdel. Angrer litt, fordi den er sinnsygt varm! Babyen min blir fort for varm, så kan bare bruke posen når det er mindre enn 5 grader uteo_O:p
 
Easygrow hood pga den var på tilbud, vanntett og kommer med forlengerdel. Angrer litt, fordi den er sinnsygt varm! Babyen min blir fort for varm, så kan bare bruke posen når det er mindre enn 5 grader uteo_O:p
Da har du hvertfall en god pose til når det blir skikkelig kaldt ;) holder godt med lammeskinn og dyne ned til 5 grader hvis du tar på varme klær og har sånn "lokk" over bagen :)
 
Hehe mer "om" det blir skikkelig kaldt. Sjelden vi får skikkelig vinter her.. Ligger på 10 grader for tiden:p Har ullfleecedress og dyne nå...;)
 
Bugaboo sin high performance vognpose, er lagd for å passe til selene på sittedelen av vogna (vi har Cameleon3) :)
 
Ja! Jeg puttet saueskinnet oppi som noen beskrev, da funka den veldig fint i liggedelen også :)

Så lurt! Er det et spesielt et du bruker? :)
 
Back
Topp