Vognpose

Kaja9

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
Hei! Klarer overhode ikke å bestemme meg angående vognpose. Har sett på Voksi Urban, Easygrow Grandma, Easygrow Nature og Risarosa. Noen som har erfaringer med disse eller har andre tips å komme med? Noen som vet om det går an å ta av "pelsen" på Easygrow Nature? Valgets kvaler altså :P

Vi har en voksi urban, men jeg lurer litt på voksi city nå jeg (to tette så må ha to), men det er ikke så lett å bestemme seg :o
Liker veldig godt voksi urban, men den er litt vanskelig i fht vask siden underdelen er i ull også kunne jeg tenkt meg en med kun en glidelås på midten.. hmmm

Easygrow grandma er vel 100cm lang, blir ikke den klumpete i en bag? Easygrow er vel ofte 98cm, så samme greia :) hvor lang er bagdelen på vognen din?

Jeg har en Voksi urban og en Easygrow hood. Har ikke testet voksi, men merket at barnet ble noe klamt i en ren dunpose som Hood er, derfor valgte vi noe med delvis ull (urban) :)
Ellers har vi vært kjempefornøyde med easygrow, men også litt kjipt at man glider opp på midten. Måtte brette sidene ned, om du skjønner :)

Hei! Klarer overhode ikke å bestemme meg angående vognpose. Har sett på Voksi Urban, Easygrow Grandma, Easygrow Nature og Risarosa. Noen som har erfaringer med disse eller har andre tips å komme med? Noen som vet om det går an å ta av "pelsen" på Easygrow Nature? Valgets kvaler altså :P
Har kjøpt easygrow nature til lillebror. Går fint å ta av pelsen. Synast posen virka veldig lun og god.

Hadde voksi urban til storesøster og var veldig fornøyd med den! Men denne gangen blir det voksi city, rett og slett fordi den er enda mykere, kan snurpes inn mer rundt hodet, og fordi den har glidelås på midten. Unntatt det kan jeg bare si at voksi urban var en veldig god pose, og brukte den sålenge snuppa satt i vogn (ca 2 år) uten at den så en smule brukt ut etterpå :)

Jeg har ingen erfaring med vognpose. Fikk kjøpt voksi urban hosnen venninne for 500kr. Satser på dn er god. Hun var nå veldig fornøyd selv:)

jeg hadde voksi urban først, så kjøpte jeg easygrow ono når glidelåsen røk. Kjempefornøyd med begge to, men liker best å ha en glidelås på midten så vi går for easygrow denne gangen :)

Vi har vokst urban etter førstemann! Vært fornøyd med den, men skulle jeg kjøpt igjen så hadde det blitt en med glidelås på midten!

Jeg har kjøpt elodie details vognpose :) jeg har ikke erfaring med den, men den virker utrolig god!
Kusinen til svigermor anbefalte den på det varmeste, og hun skulle bruke sin om igjen også :)

Vedlegg

• Snapchat--8561730099417460422.jpg
    Snapchat--8561730099417460422.jpg
    473 KB · Visninger: 39
Last edited:
Back
Topp