Vognpose?

Newbie21

Første møte med forumet
Junibarna 2015
Hei :-)

Åssen vognpose skal dere bruke? Har arvet en tykk pose fra tantebarnet mitt, men blir vel litt for varmt for sommerbabyen? Er det nok med teppe? :-)

Bruker bare vognpose på vinteren. Har lammeskinn, dyne og tepper som brukes vår/sommer/høst.

Vognpose til høst og vinter her. Har ticket to heaven, fantastisk pose!
I sommer bruker vi bare dyne og/eller teppe.

Teppe/dyne i sommer, fleecepose ved behov også blir det odenwälder og voksi urban etterhvert:)

Kommer til å bruke skinnfell hele tiden. Under om sommeren med tynt teppe på og både over og under til vinteren.

har den der voksi urban etter storebror, som v bruker på vinter :)
På sommeren kommer det til å gå i lammeskinn, og dyne/teppe, alt ettersom. blir alt for varmt å ha pose på sommeren.

Blir nok ikke noe vognpose før til høsten her heller :)
Men uansett. Jeg har sydd en selv. Da fikk jeg det som jeg ville med stoff og farge ;)

I sommer blir Det nok helseteppe på varme dager. Dyne på kjøligere :)

Har kjøpt en Easygrow grandma som har dyne man kan ta ut.tror den er laget av ull og bambus viss jeg ikke husker feil.virker god og myk

Har kjøpt en Easygrow grandma som har dyne man kan ta ut.tror den er laget av ull og bambus viss jeg ikke husker feil.virker god og myk

Den har vi også kjøpt:) Veldig greit at man kan ta ut fyllet. Men tror uansett vi vil begynne med skinn og teppe/dyne før vi begynner med vognpose.

Har brukt voksi urban til storebror to vintre nå fra det begynte å bli kaldt ute på høsten, tror den går over til lille fra høsten av siden storebror nok er kledd for å leke ute og ikke vil sitte så mye i vogna lenger nå.
Blir dyne og/teppe i vogna frem til voksien tas i bruk, husker jeg alltid hadde to forskjellige tepper med i backup i tillegg til dyna så jeg kunne velge det som ble mest behagelig når vi var ute ;)

Det blir nok teppe her i sommer tenker jeg. Evt dyne, på spesielt kalde dager... Men jeg driver å hekler en baby cocoon i ull som jeg håper blir vellykket :) Da gir vel den litt varme også om det trengs....

Back
Topp