Vognpose?

Di er kjempefine :) hva slags dyne bruker du i?? Type fyll i vinterdyna?? Også lyst å sy men blir nok voksivarianten.... :)

Har ikke kommet så langt enda :) Tenkte jeg skulle forhøre meg her inne hva dere mente var best ;)
 
Vi skal ha vognpose, ser for meg at babyen fort sparker dyna av når den blir et par måneder gammel. greit å slippe å overkle babyen hver gang vi skal ut:) jeg har lammeskinnspose og odenwelder dunpose:)
 
Har kjøpt easygrow vognpose og i denne er det kun dun. Angrer meg veldig for at jeg ikke kjøpte voksipose nå i dag, men jeg så at lilleprinsen selger skinn som kan legges i posen. Tror dere det er nødvendig, eller er kan dun være godt nok også?

Jeg kjøpte jo esygrowposen for at den kom ganske godt ut i tester osv, så vil nok tro den er god nok.. Men det var dette med skinnet jeg lurte på om det var nødvendig eller ikke..
 
Har kjøpt Risarosa vognpose, beige med hvit innside, og med åtteblad/snøkrystallmønster på kanten. Da kan den brukes til neste babyen også, uavhengig av kjønn :D

Dyr men veldig fin og god og varm :)
 
Back
Topp