Vognpose?

Må si meg enig i at risarosa vogntoget var nyyyydelig!!! Dessverre er den ikke innenfor mitt budsjett så vi kommer til å fortsette med voksi city. Har vært veldig fornøyd med den og minsten elsket virkelig å ligge i den. Han doblet faktisk sovetiden ute i vogn når vi byttet fra en gammel voksi classic til cityen!!!

Siden dette barnet kommer helt i slutten av april (eller begynnelsen av mai om det blir overtid) kommer jeg nok til å bruke dyne. Tenkte å strikke et vognteppe i flettemønster til å ha over dyna. Tror det blir fint også!

Vi har brukt voksi city og easygrow til førstemann, veldig fornøyd med de. I tillegg slo vi til på et tilbud på kaiser saueskinnspose for et par mnd siden. Gleder oss veldig til å prøve den!

6. April 2013
7. April 2015

Har easygrow lite (vårpose) til minstemann, en voksi classic, og skal nå kjøpe easygrow hood. I tillegg har jeg dyner og tepper i hauger og lass :)

Vi har voksi urban til vinter og en bomull med ull i til vår høst. Også en vår fleece pose, men den er blå så den blir nok somgt om det er jente.☺

Jeg tenker å strikke min egen, og sy fint trekk til å ha på innsiden. Så kan jeg ha både tykk og tynn pose inni =)

RisaRosa-posene er kjempefine, men her blir det vogndyne/teppe i starten og storesøsters Voksi Urban til høsten/vinteren. Blir litt råflott å kjøpe ny når vi har en god pose fra før :)

Har Voksi Urban fra før og bruker denne nå også. Vært veldig fornøyd med den :-)

Vi har voksi urban til vinter og en bomull med ull i til vår høst. Også en vår fleece pose, men den er blå så den blir nok somgt om det er jente.☺

Må bare spørre, hvorfor gjør det noe om den er blå til jente?
Vi har voksi urban, og bruker dyne vår/høst. :-)

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Gjør ikke så veldig mye, men har en anen grønn og. Men må se hva vi gjør. Den er jo hjemmelaget av en i termingruppen til gutten min :-)

Mamma skal sy voksipose til lille:)
Så får brukt den 1mnd ca, før vi går over til dyne og lammeskinn:)

Jeg skal ha ullpose :) håper jeg finner en plass...

Excuse me- damn that autocorrect.

Jollyroom har forresten endel salg på vognposer

Excuse me- damn that autocorrect.

Vi har en sånn odenwalder. Men vet jo ikke hvor lenge hun mellomste blir å sove dupp i barnehagen. Så usikker på om vi må kjøpe ny. Men igjen, vi får baby i april. Så vil tro vi fort går over til dyne.

Sent from my iPhone using BV Forum

Og til dere som har barn fra før, hvor lenge bruker dere egentlig vognpose? Disse aprilbarna vil jo kanskje ikke ligge så lenge i posen på våren/sommeren? Og når man går over til sportsdel (ca 6mnd?), da vil man kanskje ha en vognpose som er litt mer slitesterk?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp