Vognpose?

Havfruen

Andre møte med forumet
Kanskje noe tidlig, men det er vel ingenting i veien med å finne ut av ting på et tidlig stadium :p
Har sett litt på RisaRosa vognpose, å synes de er rett og slett nydelige. Noen som har erfaring med de?
På en side, kan det i verstefall bli varmt for en vårbaby, men dynen kan vel taes ut? Man kan vel heller ikke garantere for at neste sommer blir like varm som denne, så det kan jo bli behov for litt ekstra varme neste sommer også? Har sett sommerposene også, men synes egentlig vinterposene blir mer anvendelige.
Hva tror dere? Er jeg den eneste som har tenkt slike tanker enda? :p:)

Her blir nok dyne og vognteppe til å begynne med, og så kjøper vi vognpose når høsten kommer :) Da blir det nok Voksi Classic ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Jeg har også vurdert å kjøpe risarosa vognpose :P men må nok se an økonomien :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Blir nok å bruke odenwalder posen etter de 2 første når høsten kommer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøper en easygrow pose var kjempe fornøyd med den til forrige barn

Vi har voksi aktive tror jeg den heter

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har en voksi pose som er like fin etter førstemann til vinteren. Fleecepose har jeg også. I tillegg til sauseskinn og dyne. Tror jeg får klare meg med det :p En venninne har risarosa og den er kjempefin!

Den er jo såå fin! Men jeg må nok spekulere litt på hvordan jeg kan rettferdiggjøre et sånt kjøp ovenfor mannen den kan jo brukes flere ganger da, da dette er den første Håper så inderlig at juli-spiren blir baby i april

Har voksipose med sommer og vinterinnlegg og fleece pose fra før :) Kjøpe inn en ny dyne, så er vi vel sikra for det meste ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Urban Voksipose :) Men er det så kaldt i april at det er nødvendig med vognpose? :)

Her er været såppass skiftende å ustabilt (vanligvis), at temperaturen gjennom vår og sommer ikke er all verden, så jeg regner med fra tidligere temperaturerfaringer, at det sikkert blir nødvendig. :-)

Jeg kommer fra ganske langt nord, så vi har fortsatt vintervær i april. :) tipper pose kommer godt med da :)

Har en vognpose fra guttungen. ( en av de få tingene vi har igjen), og kommr nok til å bruke dyne litt... Strikker nøstebarn tepper, så de varmer jo godt hvis d trengs litt varmere.. Så kjøper vi nok en voksi når høsten kommer igjen :)

Tror jeg skal ha vognpose med vinterdynr, kan bare skifte til sommerdyne om det blir for varmt.

TuMmY LoVe

Back
Topp