Vognpose

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke personlig erfaring med den, men har flere venner som har hatt den. Mulig det finnes flere typer trekk på den så ikke alle er like, men de har vært misfornøyd med at den har trukket til seg så mye vann i motsetning til noen av de andre voksimodellene som er mer vannavstøtende, og at kneppingen var tungvint. Samtidig er den veldig myk og god da :)
Ja tenkte på det, den føles ikke akkurat veldig vannavstøtende ut. Vi får teste :)
 
At voksi classic ikke er så vannavstøtende har nok lite å si, baby skal jo ikke stå ute i regnværet uten regntrekk eller under tak uansett:) Litt tungvint med sånn knapping/knytig, men fordelen i forhold til voksiposer med glidelås, er jo at du lettere kan regulere temperaturen til lille, med å åpne litt, brette til side litt av posen osv. Funker nok supert skal du se


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sist brukte jeg en arva/lånt pose som vi brukte da vi var små. Blir vell noe lignende denne gangen også :) Forhåpentligvis :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Jeg har lyst på voksi fordi alle kidsa i bhg jeg jobber i har det. Da kan det jo ikke være en dårlig pose! Eneste dilemmaet mitt er glidelås eller knyting..

Men når jeg begynte å søke rundt var det jo jungel med vognposer også, så er litt usikker nå :p

-Fra appen-
 
easygrow, tenkte å kjøpe voksi men så fant jeg ut at den må sennes på rens, easygrow kan vaskes i maskinen:)
 
Gikk på posejakt på nettet i går og kommer til å gå for easygrow hood.. Skal se på den i butikken også før jeg bestiller
 
Jeg har lyst på voksi fordi alle kidsa i bhg jeg jobber i har det. Da kan det jo ikke være en dårlig pose! Eneste dilemmaet mitt er glidelås eller knyting..

Men når jeg begynte å søke rundt var det jo jungel med vognposer også, så er litt usikker nå :p

-Fra appen-

Knyting :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
har en venninde som jobber i bhg og hun sa at de helst ikke ville ha poser med knyting da ingen gidder å knyte skikkelig :S Men er vell forskjell på baby posen og bhg pose :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Vi har en voksipose, tror den heter urban ( er i alle fall den voksiposen med pingvin til pute inni). Så her får prinsessen arve etter sine søsken. He, he slik er det vel kanskje å være tredje barn i floken i løpet av 4år antar jeg.
 
har en venninde som jobber i bhg og hun sa at de helst ikke ville ha poser med knyting da ingen gidder å knyte skikkelig :S Men er vell forskjell på baby posen og bhg pose :)

sendt fra Note 3 - sengekos
Er da ikke vanskelig å knyte de riktig. Skjønte ikke :p
 
Næj jeg har aldrig hatt pose med knyting å ikke har jeg jobbet i bhg så jeg aner ikke :p

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Enig med ei over her... Jobber i Bhg og de voksiposene med knyting blir aldri knytt igjen :p tungvint...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp