Vognpose

guessme

Flørter med forumet
Siden vi får vinterbarn har jeg tenkt litt på vognposer.. Hvordan skal dere kjøpe? Har litt lyst på saueskinnspose, men de voksiposene virker gode de og!
 
Jeg tenker å sy selv, så det blir nok å bruke dun :)
 
Vi har voksi city og voksi urban, fornøyd med begge to, men liker aller best city posen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Eg har ein gammal saueskinnspose, men føle ikkje den blir rein nok t ein liten beibi. Har brukt bakdelen i sportsvogno t jentongen, med sko og diverse.
Har sydd pose sjøl t jentungen, men trur eg kjeme t å sy ein ny t mini, for den e har e godt brukt, så bruke eg heller saueskinn i bunnen på da kaldaste ;)
 

Vedlegg

  • 2011-04-19 16.01.55.jpg
    2011-04-19 16.01.55.jpg
    804,1 KB · Visninger: 36
Jeg aner ikke, syns det er et hav å velge i mellom :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har voksi urban og er veldig fornøyd:) ull i underdelen som barnet ligger på og dun ellers i posen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har kaiser saueskinnspose kjøpte til 3 mann og angrer meg i hjel på at jeg ikke kjøpte før er heilt fantastisk! !!! Har hatt dun og flis til dei andre, mini har sovet ute kvar dag heile vinteren og aldri en gang vært kald!i
 
Har en voksi classic og en saueskinnspose :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har voksi urban etter 4åringen. God pose, men syns det er upraktisk med to glidelåser i sidene. City virker mye mer praktisk med glidelås på midten hvis jeg tar meg råd så blir det ny voksipose:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har voksipose fra første mann som kanskje er brukt ett par ganger. Han ble født i mars og det ble en varm vår det året.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har easygrow voksipose. Heilt fantastisk :) kjem nok til å bruke den til babyen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har voksi urban etter 4åringen. God pose, men syns det er upraktisk med to glidelåser i sidene. City virker mye mer praktisk med glidelås på midten hvis jeg tar meg råd så blir det ny voksipose:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig enig da vi har begge to, mye mer praktisk med glidelås foran! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Venninna mi har en voksipose som hn brukte i fjor vinter. Den har glidelås nederst og hun oppdaget etter en stund at det trekker luft gjennom glidelåsen sånn at gutten hennes blei skikkelig kald på beina. Så jeg vurderer nok saueskinnspose. Men det finnes kanskje voksiposer der glidelåsen har en stoffkant over?


Sent from my iPad using BV Forum
 
jeg har sydd egne poser etter mål fra vokse classic :)
 
Venninna mi har en voksipose som hn brukte i fjor vinter. Den har glidelås nederst og hun oppdaget etter en stund at det trekker luft gjennom glidelåsen sånn at gutten hennes blei skikkelig kald på beina. Så jeg vurderer nok saueskinnspose. Men det finnes kanskje voksiposer der glidelåsen har en stoffkant over?

Ja, feks easygrow :)
Sent from my iPad using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi brukte voksi-pose til førstemann (9år siden) og husker jeg var knallfornøyd med den! Tipper den har kommet i nye varianter og utgaver siden den gang, men vil nok prøve finne en lignende type igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har fått voksi classic i gave. Noen med erfaring?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke personlig erfaring med den, men har flere venner som har hatt den. Mulig det finnes flere typer trekk på den så ikke alle er like, men de har vært misfornøyd med at den har trukket til seg så mye vann i motsetning til noen av de andre voksimodellene som er mer vannavstøtende, og at kneppingen var tungvint. Samtidig er den veldig myk og god da :)
 
Back
Topp