Vognpose til vinterbebisene våre!

Vi hadde Easygrow Grandma med lillebror i fjor, den er veldig fin og praktisk siden man kan ta ut dundynen og bruke som helårspose. Ikke de varmeste sommermånedene, men ellers [emoji1360]
 
Noen som har testet vintervognpose fra Risarosa tidligere? Vurderer denne

Sniker fra desember.

Jeg har siklet på disse i "alle år" men når valget skulle tas endte vi opp med Voksi. Risarosa passer bare i babytiden og er den dyreste (?) av alle, Voksi har forlengerdel og kan brukes i mange år. I tillegg ser jeg for meg at de som er i "glatt" stoff er hakket mer praktiske hvis den blir våt eller møkkete. Risarosa kan heller ikke "smøres igjen" rundt hodet. Jeg har ingen erfaring med noen av de ennå, da, det er bare hva jeg ser for meg :)
 
Sikkert dumt spm. Men er det vanlig og velge lik farge på pose som vognen?? Vi har bestemt oss for grey Melange på vogn. Men ser for meg at det blir så kjedelig og livløst med lik farge på posen! Eller tar jeg helt feil?[emoji85] Aldri latt merke til hva andre har tidligere heller.. haha! Kikket litt på denne, og syns denne fargen var så lekker!! Men går det til Melange farget vogn?[emoji848][emoji848]

b73335c1e95f1da883d517b291ffd7da.png
 
Sikkert dumt spm. Men er det vanlig og velge lik farge på pose som vognen?? Vi har bestemt oss for grey Melange på vogn. Men ser for meg at det blir så kjedelig og livløst med lik farge på posen! Eller tar jeg helt feil?[emoji85] Aldri latt merke til hva andre har tidligere heller.. haha! Kikket litt på denne, og syns denne fargen var så lekker!! Men går det til Melange farget vogn?[emoji848][emoji848]

b73335c1e95f1da883d517b291ffd7da.png
Jeg syns ikke man må ha samme farge på posen som på vogna:) Spesielt ikke når du velger en nøytral vogn som alle farger passer til. Syns fargen på den posen der var kjempefin!
 
Sikkert dumt spm. Men er det vanlig og velge lik farge på pose som vognen?? Vi har bestemt oss for grey Melange på vogn. Men ser for meg at det blir så kjedelig og livløst med lik farge på posen! Eller tar jeg helt feil?[emoji85] Aldri latt merke til hva andre har tidligere heller.. haha! Kikket litt på denne, og syns denne fargen var så lekker!! Men går det til Melange farget vogn?[emoji848][emoji848]

b73335c1e95f1da883d517b291ffd7da.png

Vi har mørkeblå vogn, men gråbrun vognpose. Syns ikke det har noe å si! Den du har sett på var jo kjempefin! [emoji7]
 
Jeg er i gang med å se etter vognposer, da jeg ser at mange av vinterposene er på tilbud flere steder. Men da kom det noen spørsmål underveis også!

Kom over en flott vognpose med lammeskinn. Men ser at lengden er på 102cm. Har ikke gått til innkjøp av vogn heeelt enda, men av de jeg har kikker på foreløpig så er liggedelen 20-30 cm kortere enn vognposen. Går dette fint, eller blir det klumpete tro??[emoji52] eller må man kjøpe en mini/bilstol-pose til å starte med? Helt ny på detta kan man si[emoji85]

Og utenom spørsmålet mitt- hva tenker dere å ha i vognen for å holde lille babyn varm i vinter? [emoji4]

Vi fikk en slik vognpose i gave hos svigermor. Den var alt for lang og klompete i vår bugaboo cameleone. Når vi gikk over til sportsdelen kjøpe vi bugaboos sin egen vinterpose som passet perfekt!

Jeg vil anbefale å kjøpe vinterpose etter at dere har valgt vogn! Fikk datteren min i februar, men bor nord for polarsirkelen så vi trenge vinterpose helt til i begynnelsen av mai.
 
Fra mandag av er det tilbud på voksi hos babble.no, eller de som er heldige og bor i nærheten av butikk:)
 
Back
Topp