Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har testet vintervognpose fra Risarosa tidligere? Vurderer denne
Jeg syns ikke man må ha samme farge på posen som på vogna Spesielt ikke når du velger en nøytral vogn som alle farger passer til. Syns fargen på den posen der var kjempefin!Sikkert dumt spm. Men er det vanlig og velge lik farge på pose som vognen?? Vi har bestemt oss for grey Melange på vogn. Men ser for meg at det blir så kjedelig og livløst med lik farge på posen! Eller tar jeg helt feil?[emoji85] Aldri latt merke til hva andre har tidligere heller.. haha! Kikket litt på denne, og syns denne fargen var så lekker!! Men går det til Melange farget vogn?[emoji848][emoji848]
Sikkert dumt spm. Men er det vanlig og velge lik farge på pose som vognen?? Vi har bestemt oss for grey Melange på vogn. Men ser for meg at det blir så kjedelig og livløst med lik farge på posen! Eller tar jeg helt feil?[emoji85] Aldri latt merke til hva andre har tidligere heller.. haha! Kikket litt på denne, og syns denne fargen var så lekker!! Men går det til Melange farget vogn?[emoji848][emoji848]
Jeg er i gang med å se etter vognposer, da jeg ser at mange av vinterposene er på tilbud flere steder. Men da kom det noen spørsmål underveis også!
Kom over en flott vognpose med lammeskinn. Men ser at lengden er på 102cm. Har ikke gått til innkjøp av vogn heeelt enda, men av de jeg har kikker på foreløpig så er liggedelen 20-30 cm kortere enn vognposen. Går dette fint, eller blir det klumpete tro??[emoji52] eller må man kjøpe en mini/bilstol-pose til å starte med? Helt ny på detta kan man si[emoji85]
Og utenom spørsmålet mitt- hva tenker dere å ha i vognen for å holde lille babyn varm i vinter? [emoji4]