Vognpose til vinterbebisene våre!

camoiji

Forelsket i forumet
Jeg er i gang med å se etter vognposer, da jeg ser at mange av vinterposene er på tilbud flere steder. Men da kom det noen spørsmål underveis også!

Kom over en flott vognpose med lammeskinn. Men ser at lengden er på 102cm. Har ikke gått til innkjøp av vogn heeelt enda, men av de jeg har kikker på foreløpig så er liggedelen 20-30 cm kortere enn vognposen. Går dette fint, eller blir det klumpete tro??[emoji52] eller må man kjøpe en mini/bilstol-pose til å starte med? Helt ny på detta kan man si[emoji85]

Og utenom spørsmålet mitt- hva tenker dere å ha i vognen for å holde lille babyn varm i vinter? [emoji4]
 
.....og sånn egentlig så er det jo ikke særlig mye igjen av vintern hvis man får bebis i februar. Siste årene har vært svært milde fra allerede februar her hvor jeg bor når jeg tenker meg om! Kommer selvfølgelig helt ann på hvor i landet man bor [emoji4][emoji4]
 
Jeg kjøpte Easygrow vognpose til jentungen som er født i oktober. Den er det beste jeg har kjøpt, og den skal brukes om igjen [emoji1319] sov ute i vogn nesten hele vinteren (selvfølgelig ikke på de altfor kalde dagene, vi bor helt sør så er ikke mange av de) og var aldri kald.
 
Jeg kjøpte Easygrow vognpose til jentungen som er født i oktober. Den er det beste jeg har kjøpt, og den skal brukes om igjen [emoji1319] sov ute i vogn nesten hele vinteren (selvfølgelig ikke på de altfor kalde dagene, vi bor helt sør så er ikke mange av de) og var aldri kald.

Skal sjekke ut denne, takk for tips! Hvilken modell har du? Den med dun?[emoji4] Og var det behov for å kle bebisen godt inni posen også?[emoji4]
 
Skal sjekke ut denne, takk for tips! Hvilken modell har du? Den med dun?[emoji4] Og var det behov for å kle bebisen godt inni posen også?[emoji4]

Har Easygrow nature dunpose ja [emoji1305] med pelskant. Den har også forlenger del så den kan brukes lenge. Jeg kledde ho bare i ull body, ullstrømpebukser og lue. På de litt kjøligere dagene tok jeg en lillelam ulldress utenpå. Hun var og er veldig varm av seg så her var det ikke behov for mer. Kjøpte også Easygrow lite til vår og høst (den har også forlenger del) superfornøyd. Har aldri prøvd noe annet da, men ikke følt behov for å prøve heller [emoji85][emoji13]
 
Har Easygrow nature dunpose ja [emoji1305] med pelskant. Den har også forlenger del så den kan brukes lenge. Jeg kledde ho bare i ull body, ullstrømpebukser og lue. På de litt kjøligere dagene tok jeg en lillelam ulldress utenpå. Hun var og er veldig varm av seg så her var det ikke behov for mer. Kjøpte også Easygrow lite til vår og høst (den har også forlenger del) superfornøyd. Har aldri prøvd noe annet da, men ikke følt behov for å prøve heller [emoji85][emoji13]

Herlig!! Takk for veldig godt tips[emoji16][emoji16]
 
Vi har easygrow nature etter kommende storebror. Veldig fornøyd med den [emoji4]
 
Eg har en sleepbag. Som eg synst er utruleg deilig [emoji4] min mini har alltid holdt seg varm i den uansett kor lite kle han hadde på. Men heller ikkje svetta (varm gutt) men den e kanskje litt klomsete! Men fant heilt pladask for den for 2 år siden [emoji7]
 
Har Trollet Igloo (tror jeg den heter) med forlengelse. Kjøpt til førstemann og blir brukt til neste og. Veldig fornøyd med den, dun i overdelen og ull i bunn/ryggen.
Har og bilstolpose etter første som er klar til bruk, Oldenwalder, med dun. Den var gull verdt! Med Nordnorsk vinter og kald bil var det godt å slippe å kle av å på masse klær før kjøreturen. Brukte og bilstolposen i vogna.
 
Jeg har tre voksi poser, en urban, en city og en classic :) absolutt mest fornøyd med urban! Kjempe deilig pose som holder varmen godt [emoji7]
 
Har Urban, en odenwalder, en hjemmeside høst/vårpose og voksi til bilstol å tenker å bruke dem fortsatt, det får holde[emoji85] veldig fornøyd med alle sammen:) Urban er veldig kjekk til bagvognen fordi den har en kort del og en forlengerdel:)
 
Har kjøpt en voksi city pose brukt av noen bekjente. Det er en dunpose med hull til seler og forlengerdel, tenker det er greit å ha det. Men har jo ikke testa den, så vet ikke hvordan den er i bruk enda :)
 
Å tenk at vi kan begynne å se på babyting! Hvor mye vinterting trenger man om man får baby i februar? Bor rwlativt langt sør
 
Skal sjekke ut alle tipsene her! Takk[emoji4]

Annet spm: er det mest vanlig og velge vognpose i lik farge som vognen??[emoji85][emoji23]
 
Å tenk at vi kan begynne å se på babyting! Hvor mye vinterting trenger man om man får baby i februar? Bor rwlativt langt sør

Jaaa! Er så morro og begynne å kikke litt. Og er man heldig kan man finne vinterting til gode priser da det ikke er sesong. Så bla H&M hadde endel restvarer av ullstrømpebukser osv som de solgte til 50-70% i butikken her![emoji16]
 
Jaaa! Er så morro og begynne å kikke litt. Og er man heldig kan man finne vinterting til gode priser da det ikke er sesong. Så bla H&M hadde endel restvarer av ullstrømpebukser osv som de solgte til 50-70% i butikken her![emoji16]

Ja sånne småting kan man vel begynne med :) wii
 
Jeg elsker Voksi classic, jeg har ingen barn enda selv, men lille i magen kommer til å få den da jeg har god erfaring med den fra jobb. Det jeg liker så godt er at man får lukket den godt opp mot bringa. Mange voksiposer, slik som urban har jeg erfaring med at er fryktelig åpne rundt hodet, og dekker ikke bringa. Det ser så kaldt og lite koselig ut.

En bakdel med voksi classic er at det er litt mer jobb når dynen evt. vaskes, da den tas ut av trekket. Men den jobben tar jeg gjerne for at lille skal få sove i den deilige dunposen.

Lykke til med valg :)
 
Noen som har testet vintervognpose fra Risarosa tidligere? Vurderer denne
Har hatt den, den er helt nydelig[emoji7] elsket den, men den har stiv pris, ikke åpning til seler og er liten så passer kun til unger er rundt året. Så syns ikke den er verdt pengene. Kan du strikke og sy litt kan du jo enkelt lage en selv som du kan lage åpning til seler og gjøre den lenger:)
 
Jeg elsker Voksi classic, jeg har ingen barn enda selv, men lille i magen kommer til å få den da jeg har god erfaring med den fra jobb. Det jeg liker så godt er at man får lukket den godt opp mot bringa. Mange voksiposer, slik som urban har jeg erfaring med at er fryktelig åpne rundt hodet, og dekker ikke bringa. Det ser så kaldt og lite koselig ut.

En bakdel med voksi classic er at det er litt mer jobb når dynen evt. vaskes, da den tas ut av trekket. Men den jobben tar jeg gjerne for at lille skal få sove i den deilige dunposen.

Lykke til med valg :)

Men bruker man snora som er øverst får du lukket mye mer rundt hodet...og blir da like lun som classic ;) jeg har både urban, city og classic :)
 
Back
Topp