Vognpose til emmaljunga

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Hei dere!

Endelig er vogna i hus! En nydelig emmaljunga super nitro med supreme bag :) siden det er litt kaldt når prinsessa kommer, så hadde jeg bestilt vognpose i lammeskinn som ho skulle få ha i vogna. Men tror dere ikke den var for stor for bagen??? Veldig nedtur for jeg syns den var så nydelig. Men men, den blir sendt tilbake.

Så at det finnes emmaljunga vognposer til ca 1000 kr, men jeg får bare opp at de har det i Sverige.
Er det noen her som bruker/har kjøpt vognpose til emmaljunga med samme bag som meg? Hvilken har dere og hvor har dere kjøpt? Og hvilken prisklasse?:)

Vi hadde Easygrow Nature i samme bag til begge ungene. Passer fint :) Passer også supert i sportsdelen

Vi hadde Easygrow Nature i samme bag til begge ungene. Passer fint :) Passer også supert i sportsdelen

Hvor kjøpte dere denne og hvilken prisklasse ligger den i? :) og er den brukt som vognpose på vinteren? Ser på nettet at det er mange som er tynne og brukes om våren og høsten bare..

Vi hadde Voksi Urban til Emmaljunga city Cross - fungerte fint det :)

Nå vurderer jeg Easygrow Nature - den jeg ser på ligger på rundt 2300,- - skal ønske den fra besteforeldre - er ikke noe vi trenger med en gang uansett :) eldstemann er født i september og vi brukte dyne til langt ut i november :)

Vis vedlegget 183968

http://lilleprinsen.no/epages/Lille...bjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/EG4113

Den var jo utrolig lekker da!:) hadde håpet å finne en som var litt rimeligere da pengene virkelig flyr for tiden. Men ser jo nå at de fleste posene ligger rundt den prisen.
Jeg tenker at det er ikke noe hast riktig enda, men vil gjerne ha posen klar når ho kommer uansett tilfelle det blir stort behov.

Kan hende bildet lurer litt, men syns ikke denne så noe mindre ut enn den jeg har kjøpt. Må du krølle/presse den sammen for at den skal få plass i bagen?:)

Jeg kjøpte en brukt Voksi Urban. Hel og pen, og til en veldig fin pris :) Greit å følge litt med på finn.no :)

Jeg kjøpte en brukt Voksi Urban. Hel og pen, og til en veldig fin pris :) Greit å følge litt med på finn.no :)

Jepp, tenkte å gjøre det hvis vi blir nødt til å kjøpe en så dyr pose. Er jo mange som ikke bruker tingene sine så mye av ulike grunner, så det skal nok gå an å finne en pent brukt pose :)

Den var jo utrolig lekker da!:) hadde håpet å finne en som var litt rimeligere da pengene virkelig flyr for tiden. Men ser jo nå at de fleste posene ligger rundt den prisen.
Jeg tenker at det er ikke noe hast riktig enda, men vil gjerne ha posen klar når ho kommer uansett tilfelle det blir stort behov.

Kan hende bildet lurer litt, men syns ikke denne så noe mindre ut enn den jeg har kjøpt. Må du krølle/presse den sammen for at den skal få plass i bagen?:)

Hmm...jeg har ikke prøvd enda, men jeg skal ha TFK og er vel ikke største bagen der heller. De fleste poser er vel ca like store, men vet om flere som bruker bilstolposen i bagperioden...:)

Var ikke noe problem med voksi urban posen, og den er vel ca samme den og :)

Vi har kvittet oss med den, og nå var ene kriteriet mitt at glidelåsen skulle være på midten, sikkert bare flisespikkeri, men det ser mye mer praktisk ut :P

Vår Easygrow Nature passer fint nedi CityCross-bagen uten å krølles (uten forlengerdelen altså). Men bagen blir ganske stappa, posen dyller den helt ut.

Vår Easygrow Nature passer fint nedi CityCross-bagen uten å krølles (uten forlengerdelen altså). Men bagen blir ganske stappa, posen dyller den helt ut.

Så bra! Da skal jeg sjekke litt på den:)
Er vel naturlig at den fyller opp bagen ganske godt, men den jeg bestilte nå må liksom krølles og dyttes ned i fotenden og det ser ikke særlig pent ut!!:laughing002

Hmm...jeg har ikke prøvd enda, men jeg skal ha TFK og er vel ikke største bagen der heller. De fleste poser er vel ca like store, men vet om flere som bruker bilstolposen i bagperioden...:)

Var ikke noe problem med voksi urban posen, og den er vel ca samme den og :)

Vi har kvittet oss med den, og nå var ene kriteriet mitt at glidelåsen skulle være på midten, sikkert bare flisespikkeri, men det ser mye mer praktisk ut :p

Sukk..bilstolpose ja. Er det noe man må ha?? Nei, her blir det vel å se om noen besteforeldre kan bidra eller så må vi kjøpe brukt!
Skal en tur i butikken idag og se hva som fins og se hvilke som passer godt i bagen:) men er helt enig i at glidelåsen bør være på midten ja!!:p

Sukk..bilstolpose ja. Er det noe man må ha?? Nei, her blir det vel å se om noen besteforeldre kan bidra eller så må vi kjøpe brukt!
Skal en tur i butikken idag og se hva som fins og se hvilke som passer godt i bagen:) men er helt enig i at glidelåsen bør være på midten ja!!:p

Det er ikke noe man må ha ;) men jeg savnet det veldig forrige gang, og denne gangen fikk jeg låne av en venninne. Er så greit når jeg skal levere i bhg og SFO :)

Jeg lurer på å enten kjøpe det brukt, eller sy et bilstolteppe som blir litt på samme måte...

Har samme bag og brukte easygrow nordic(tror jeg den heter) er med forlenger til den også. Godt fornøyd med den.

Vi har edge vogna og kjøpt Risarosa vognpose :)

Den posen må jo være en av de lekreste på markedet etter min mening! Dessverre altfor dyr for vår lommebok :( og hvertfall når den ikke kan "utvides" underveis..men den er virkelig fin!!!

Den posen må jo være en av de lekreste på markedet etter min mening! Dessverre altfor dyr for vår lommebok :( og hvertfall når den ikke kan "utvides" underveis..men den er virkelig fin!!!

Ja den er ganske dyr :( men falt helt for den, og siden vi fikk vogna så tok vi oss råd til den hehe. Men mange fine da :D

Vi har tvillingvognen til emmaljunga og etter at vi hadde prøvd den i butikk og med den voksi bilstolposen oppi så kjøpte vi to stk brukt :-) Den typen pose passet helt perfekt oppi den vognen :-) De andre gangene har jeg brukt en annen type vogn pose men siden f eks city cross og edge er større i bag enn tvillingvognen så ble det sånn denne gangen :-)

Ja den er ganske dyr :( men falt helt for den, og siden vi fikk vogna så tok vi oss råd til den hehe. Men mange fine da :D

Ja, da skjønner jeg godt at dere tok dere råd til den!:D her har vi foreløpig betalt alt selv, så kjenner lommeboka blir tynnere og tynnere :laughing002

Vi har tvillingvognen til emmaljunga og etter at vi hadde prøvd den i butikk og med den voksi bilstolposen oppi så kjøpte vi to stk brukt :) Den typen pose passet helt perfekt oppi den vognen :) De andre gangene har jeg brukt en annen type vogn pose men siden f eks city cross og edge er større i bag enn tvillingvognen så ble det sånn denne gangen :)

Vi har også vurdert å høre om noen har en lite brukt pose de skal selge :) men blir ikke bilposen veldig liten? De får vel ikke vokst så mye i den?

Back
Topp