Vognpose til emmaljunga

Vi har også vurdert å høre om noen har en lite brukt pose de skal selge :) men blir ikke bilposen veldig liten? De får vel ikke vokst så mye i den?

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på og har ikke tenkt over det før du spurte nå men jeg tenker vel at de greier å bruke den de mest nødvendige månedene :-) Vi bor i Bergen og her er det aldri så kaldt at vi trenger pose i vogn hele året har ikke brukt noe annet en dyne og teppe på de to andre vinterbarna mine men så tenkte jeg at det er tvillinger og at de er jo gjerne mindre enn de jeg har fått så jeg slo til når jeg fant hun som skulle selge, for posene i seg selv koster jo en del. Kanskje du kan høre med butikken?

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på og har ikke tenkt over det før du spurte nå men jeg tenker vel at de greier å bruke den de mest nødvendige månedene :) Vi bor i Bergen og her er det aldri så kaldt at vi trenger pose i vogn hele året har ikke brukt noe annet en dyne og teppe på de to andre vinterbarna mine men så tenkte jeg at det er tvillinger og at de er jo gjerne mindre enn de jeg har fått så jeg slo til når jeg fant hun som skulle selge, for posene i seg selv koster jo en del. Kanskje du kan høre med butikken?

Jeg tok med meg vogna og prøvde jeg. Haha. Bilposen blir altfor liten i min vogn hvertfall. Heldigvis meldte svigers seg frivillige til å sponse vognposen, så da har vi fått bestilt oss den nå :)

Vi kommer ikke til å bruke posen hele året vi heller, men tenker det er fint å ha på de kaldeste dagene hvertfall. Bor på Hamar, så det blir jo noen kuldegrader her :p

Back
Topp