Vognpose og bilstolpose

Jeg ble så inspirert av dere som strikker egne kjøreposer, så jeg fant ei oppskrift i marius-boka mi som jeg vrir litt om på!! Jeg bare håper jeg rekker å bli ferdig ;)

Jeg ble så inspirert av dere som strikker egne kjøreposer, så jeg fant ei oppskrift i marius-boka mi som jeg vrir litt om på!! Jeg bare håper jeg rekker å bli ferdig ;)
Stilig, vil du vise bilde fra boka? :)
Vurderer sterkt å strikke en til;)

Vi har kjøpt Easygrow Grandma vognpose, men er usikker enda på om vi skal gå til innkjøp av en bilstolpose eller ikke, har sett litt på Odenwälder sin men vet ikke hvorvidt vi har bruk for dette? Men tenker det kanskje går an å bruke den i vognen den første tiden også for den er vel betydlig mindre enn vognposen vi har kjøpt.

Har aldri skjønt det med bilpose jeg :/ det ser jo fryktelig varmt ut for den lille. Stolen i seg selv er jo varm, og med yttertøy og teppe får det holde i massevis :) vognpose har vi voksi urban, ikke sånn kjempefornøyd med åpningen på den, litt prakk at det er glidelås på begge sider. Så vi har brukt dundyne og teppe den første tiden, så bruker vi posen når barnet er større.
Jeg hadde ikke bilstolpose til første, men hadde til andre og synes det var fantastisk. Man trenger ikke ytterklær så selene kommer mye nærmere kroppen til babyen. Gull verdt for meg som hadde en aktiv 10åring som skulle kjøres og hentes i tide og utide. Bare å åpne posen når bilen var blitt varm. :)

Enig med voksi urban og glidelåsene på siden. Vurderer å bytte ut min. Synes heller ikke den er så lun som mange andre selv om den har kommet godt ut i testene. :-/

Back
Topp