Vognpose og annet utstyr

Takk for tips!
Kan hende det er et dumt spørsmål, men bør man ha madrass i vognen eller holder det med f.eks. lammeskinn?
Har ikke landet på stellebag enda, men om jeg kjøper samme merke som vognen så skal det vel ikke være nødvendig eller?

Det pleier stort sett å være med madrass i bagen, aldri sett noen vogner uten, lammeskin brukes for å hindre at det blir kaldt unden ifra/isolerer + det regulerer varmen bla. også blir det godt å mykt, + at det føles varmere for mini å bli lagt i vogna enn en kald madrass
 
Ja, ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke koppholder så mye at det er verdt å kjøpe :) Regntrekk, myggnetting og sauseskinn derimot er nok ikke så dumt! Hva slags har du kjøpt?

Vi kjøpte myggnetting på en eller annen nettbutikk, de billigste er helt kurante.
Regntrekk kjøpte vi på Europris, som var mye bedre enn noen andre vi har prøvd, og saueskinn kjøpte vi på IKEA. :)
 
Takk for tips!
Kan hende det er et dumt spørsmål, men bør man ha madrass i vognen eller holder det med f.eks. lammeskinn?
Har ikke landet på stellebag enda, men om jeg kjøper samme merke som vognen så skal det vel ikke være nødvendig eller?
Ingen spm er dumme :) Alle bagger har madrass så det er i tillegg. Lammeskinnen isolerer. Mulig det ikke er must i bag pga madrassen, men hvertfall must i sportsdelen. Har jobbet i barnebutikk, men det er noen år siden hehe

Kommer helt ann på stellebaggen. Jeg har samme merke som vognen og da fulgte det med sånne klips.
 
Jeg er helt avhenning av skiphop koppe holderen på vogna :) bruker den vær gang vi triller. Legger mobil å nøkler oppi der. Å har alltid med meg vann eller smoothie når vi triller tur :)

Jeg er veldig nøye på å impregnere vogna vår med gjevne mellomrom, noe som gjør at den tåler litt vann og fargen holder seg godt. Så regntrekk er jo alltid med. Men tar det ikke på før det styrt regner.

Myggnett er jo et must, men ikke i desember/januar. Mer april mai at man kjenner behovet :p

Jeg har også dino sånn sol brem til vogna :) veldig greit med lav vinter sol.

Lammeskinn eller ull pledd i bunnen av vogna er topp!

Å masse reflekser på vogna! Biltema har reflex tape. Det har jeg kjøpt og limt på understellet. Er faktisk mye mørkt de første mndene vi har baby :) jeg opplevde til min store skrekk å nesten kjøre ned en mamma med barnevogn, pga lite refleks. Det var så ekkelt! Jeg gråt hele veien hjem. Selv om det gikk bra! Så her skal vogna lyse når vi er ute!
 
Last edited:
Jeg er helt avhenning av skiphop koppe holderen på vogna :) bruker den vær gang vi triller. Legger mobil å nøkler oppi der. Å har alltid med meg vann eller smoothie når vi triller tur :)

Jeg er veldig nøye på å impregnere vogna vår med gjevne mellomrom, noe som gjør at den tåler litt vann og fargen holder seg godt. Så regntrekk er jo alltid med. Men tar det ikke på før det styrt regner.

Myggnett er jo et must, men ikke i desember/januar. Mer april mai at man kjenner behovet :p


Jeg har kjøpt denne refleksen til vogna, virker genial. Slipper man masse greier med å få den av/på hver gang du skal bruke. Tar den på en gang så er den på.

http://www.tinkafu.com/reflekser/elastisk-refleksband-fra-tinkafu.html

2015-09-09_14.38.53.jpg

12407684_948647871892913_179452434_n.jpg
 
Vi har kjøpt Easygrow Grandma, 2016-modellen. Den er 10 cm lengre enn fjorårets, og får utrolig nok plass i babybagen :D ) Den er sååå myk og god, også er har den 3000 mm vannsøyle (noe min samboer ble veldig overrasket over, for det ser jo ikke sånn ut). Den kan også brukes om våren ved å ta ut dundynen i "fronten" :)
Etter å ha jobbet i barnehage syns jeg Voksi Urban er litt for stiv, men ellers er den jo helt genial.Vis vedlegget 199005


Den var nydelig. :D
 
Vi har kjøpt Easygrow Grandma, 2016-modellen. Den er 10 cm lengre enn fjorårets, og får utrolig nok plass i babybagen :D ) Den er sååå myk og god, også er har den 3000 mm vannsøyle (noe min samboer ble veldig overrasket over, for det ser jo ikke sånn ut). Den kan også brukes om våren ved å ta ut dundynen i "fronten" :)
Etter å ha jobbet i barnehage syns jeg Voksi Urban er litt for stiv, men ellers er den jo helt genial.Vis vedlegget 199005
Jeg er sånn passe easygrow fan, men har kun hatt hood til nå. Vurderer nå enten hood/nature og grandma. Var det design hovedsakelig som fikk deg til å gå for grandma? De to andre har jo forlengelsesdel, men det å kunne ta ut dyna hørtes jo gull ut slik som på grandma :)
 
Jeg er sånn passe easygrow fan, men har kun hatt hood til nå. Vurderer nå enten hood/nature og grandma. Var det design hovedsakelig som fikk deg til å gå for grandma? De to andre har jo forlengelsesdel, men det å kunne ta ut dyna hørtes jo gull ut slik som på grandma :)

Det var i hovedsak at Grandma er mykere og at jeg føler at jeg får pakket rundt babyen bedre. Nature er superfin med pels, men liker ikke det runde merket.... Hehe, ja litt sær. Kjenner ikke til den ellers. Var et barn i barnehagen som hadde Hood og den virket helt super, men jeg likte ikke stoffet inni da jeg får litt tørre hender om vinteren og følte jeg hang litt igjen i stoffet. Også syns jeg at gråfargen og utseende på Grandma er sååå fin, så har nok gått litt på design. :)
 
Det var i hovedsak at Grandma er mykere og at jeg føler at jeg får pakket rundt babyen bedre. Nature er superfin med pels, men liker ikke det runde merket.... Hehe, ja litt sær. Kjenner ikke til den ellers. Var et barn i barnehagen som hadde Hood og den virket helt super, men jeg likte ikke stoffet inni da jeg får litt tørre hender om vinteren og følte jeg hang litt igjen i stoffet. Også syns jeg at gråfargen og utseende på Grandma er sååå fin, så har nok gått litt på design. :)
Takk for svar. Må sikkert i butikken og sammenligne litt
 
Back
Topp